ثبهساز قدیمی ها میدونند هر وقت تو سهمهای بی بنیاد فرصت فروش گیرمیاد باید استفاده کرد
-
وحید رستگار
غالبر چرا بی دلیل 80درصد افت کرده نباید شفاف سازی میکرد؟
-
Khatereh Roshan
شبصیر امیدواریم حقوقی حمایت کند بامثبت باز شود
-
️️ کارگزاری پیشرو
🔸در معاملات امروز، صندوق جهش با بیشترین ارزش معاملات و شتاب با بیشترین ورود پول در مرکز توجه بازار قرار گرفتند . افزایش حجم معاملات در اهرم و موج نیز نشان دهنده رشد تمایل معامله گران به نوسانات بالاتر و معاملات پرتحرک است. 🔸از منظر ریسک، دوایکس با ضریب اهرمی بالاتر تصویر نوسان شدیدتری ارایه می دهد، در حالی که پیشران به دلیل اهرم پایین تر، گزینه ای متعادل تر برای سرمایه گذاران محتاط به شمار می رود. این تفاوت، رویکردهای متفاوت معامله گران را در صندوق های اهرمی نمایان می کند. 🔻در مقابل، ثبت خروج پول در صندوق اهرم از تداوم فشار فروش و کاهش اعتماد کوتاه مدت حکایت دارد. ادامه این روند می تواند بر تعادل عرضه و تقاضا و چشم انداز معاملاتی اتی این صندوق اثرگذار باشد. ➖➖➖➖ 📰کانال پیشرو: @pishrobroker 💬پشتیبانی پیشرو: @pishrocrm https://t.me/pishrobroker https://t.me/pishrocrm
-
DR
اهرم دوستان امیدوار باشید اینجا بازار بهترین نقطه برای اپشن هست فردا اگر قفل صف فروش شد و فشار فروش بالا بود طهرم ها بالا نیستند و میشه قیمت پایین خرید و سود خوبی کرد اگر بازار برگشت ضهرم ها هم اصلاح خوبی کردن و میشه قیمت خوبی خرید صبر میکنیم تا فردا انشاالله هرکدوم بازار خواست حرکت کنه سوار میشیم
-
Satrap537
وخارزم سود نیروگاه ها جهش پیدا کرده . بجهرم را ببینید. می تونه از سمت نیروگاه منتظر قایم سود خوبی شناسایی کند
-
فملی حواسم به خرید حقوقی نبود و نصف بیشتر نخریدم !از دیتم رفت دیگه فردا نمیرسه نصف پایینتر بگیرم
-
پکرمان احتمالا تا مجمع صف خرید باشه و تا اون موقع بورس اصلاحش رو انجام بده و تو یک بازار مثبت باز بشه
-
M فرهان
خگستر بااین وضع تورم پولی که چند سال گذاشتم تو بورس کلا بی ارزش شده حتی اگه به فرض محال چند ماه سهما صف خرید بشن بازم بی فایده هست گذشته چراغ راه اینده
-
Poriya Askari
غگل منتظر بمونید تا 480 بیاد 😂😂
-
Khatereh Roshan
سغرب سهم قابل اعتماد نیست