جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Amir1398malbakhte | aaa1398malbakht
۱۳:۲۱:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#اروند تا25%سرمایه ملت رفته صبر کنن به صفر برسه واقعا این پیشنهاد بود حداقل طرف الان طلا میگیره16شب عید25میشه جبران ابرتورم میشه اینجا فعلا25%درصدرفته هیچ تاشب عید به حقوقی به صفر میرسونه تازمانی که این بساط حقوقی هست و نظارتی نیست همین اش و کاسه هستش دست کردن درجیب ملت و مال مردم خوردن

لیست اخبار