جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
جواد حسینی | lord_constantine
۱۱:۰۴:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

وبملت الانم هنوز روند صعودی شاخص کل برقراره. من اگر پرریسک بودم منفی ها رو پله ای با رعایت حد ضرر به دید کوتاه مدتی میخریدم. اگر روند شاخص نقض بشه فوقش با کمی ضرر ردش میکردم. دیگه پرریسک بودن اسمش روشه. به نظرم شاخص یه سر به محدوده 5700000 میزنه خوشبینانه. بدبینانه هم که فعلا نگم بهتره. امیدوارم همین اولی رخ بده تا از ضرر دربیاید و این دفعه طمع نکنین و با سود بفروشید اگر بلند مدتی نیستید.

لیست اخبار