تحلیل عملکرد معاملاتی؛ رشد ناشی از تغییر قیمت بازار •نکته قابل توجه در گزارش عملکرد ماهانه وپترو، عدم تحرک در بازار است. طبق داده های منتشر شده، این شرکت در طول ماه خرداد 1405 هیچ گونه عملیات خرید یا فروش در پرتفوی بورسی خود انجام نداده است. •این موضوع نشان می دهد که رشد 838 میلیارد تومانی، ناشی از «استراتژی خرید و فروش» (Trading) نبوده، بلکه صرفاً بازتابی از افزایش قیمت روز دارایی های موجود در سبد سرمایه گذاری شرکت تحت تاثیر روندهای مثبت بازار سرمایه است. این موضوع از نظر تحلیلگران، نشان دهنده کیفیت دارایی های فعلی شرکت در مواجهه با نوسانات بازار است. ترکیب پرتفوی؛ نقش تعیین کننده «کربن ایران» در سبد دارایی ها •بررسی جزییات سبد سهام شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی نشان می دهد که تمرکز سرمایه گذاری این شرکت بر برخی نمادهای کلیدی بسیار بالاست. در این میان، شرکت «کربن ایران» با دارا بودن 2,136 میلیارد تومان ارزش در پایان ماه خرداد، بیشترین سهم را از کل پرتفوی بورسی وپترو به خود اختصاص داده است. •این حجم از تمرکز بر یک نماد خاص، نشان می دهد که عملکرد و تغییرات قیمتی «کربن ایران»، تاثیر مستقیمی بر نوسانات ارزش کل پرتفوی شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی دارد. جمع بندی و چشم انداز برای سهامداران •گزارش خردادماه وپترو برای سهامداران این شرکت حاوی پیام مثبت از نظر «ارزش روز دارایی ها» است. اگرچه نبودِ معاملات نشان دهنده عدم تغییر در استراتژی فعلی شرکت است، اما رشد قابل توجه ارزش دارایی ها بدون نیاز به نقدشوندگی، نشان از سلامت نسبی سبد سرمایه گذاری و هم سویی ان با روند بازار دارد. @Petroplus_ir
-
شهرام ارام
#خزامیا از سهامداران تقاضا داریم دراصرع وقت شکایت خودرا در سامانه ثبت شکایات وزارت صنعت مبنی بر بی کفایتی مدیران کنونی شرکت زامیاد و برگشت مدیر خلاغ وتوانای سابق شرکت اقای مرتضوی احراز نمایید خواهشمندم اسهاداران قدیمی ودلسوز شرکت زامیاد در تمامی اکانتها وکانالها سهامداران را مطلع وبازنشر کنید دست دار شما سهامدار قدیمی شرکت
-
لیدر تریدر (بورس)
#سیمرغ با توجه به گزارشات عالی این نماد انشالله در میان مدت سودهای خوبی از این سهم خواهیم گرفت.
-
شپدیس دوستان این سهم رو مفت ندید بره نقطه ای که در چارت قرار داره ،یک جایگاه طلایی هست که به راحتی برای هر سهمی مهیا نمیشه و فوق العادست. چون در روز دوشنبه یکم تیر ماه به کف پایین تر از کف قبلی در تایم روزانه زد، طبیعتا باید مجددا تشریفات پولبک رو طی کنه و الان هم در اون تشریفات قرار داره توصیه ی من این است که به این سهم نگاه نکنید و 6 7 ماه دیگه ببینید چه خبره
-
اهرم اقای جوادی عزیز سلام 18606 عدد ضستا4046 دارم توروخدا راهنمایم کن
-
فرزام روحانی
غنوش با سلام و عرض ادب غنوش سهم خوبیه اما گرون نخرید اگه بخواد شارپی اصلاح بده محدوده ی 17000 ریال ممکنه دوباره شکسته بشه باید این چند روز هی مثبت بشه و هی منفی تا کارکشن ها (اصلاح) کوتاه باشه و بخواد دوباره سهم رو خشک کنه اگه این چند روز منفی باشه کندل هفتگی فول بادی نزولی خواهد بود و ممکنه 17000 ریالی که نقش حمایت بازی می کنه، دوباره بشه مقاومت و نزولی بشه تا محدوده ی 13950 ریال از امروز تحرکات حقیقی رو باید بررسی کنم خرید اروین و سایرین برام مهم نیست اونا میان که کرسی ها شون رو بزرگ تر کنن خرید حقیقی کلان برام مهم تره
-
جهانبخش مصدر
سیسکو در سامانه کدال مقدار سود به ازای هر سهم مشخص نشده ولی برای سهامداران حقیقی مهلت پرداخت سود سهام تا 1405/5/5 تعیین شده است
-
چکاپا نون توخون خوردن هم حدی دارد فزری
-
ددام بابا لطفا افراد باتجریه در خصوص سهم تحلیل کنید کی برمی گردده؟
-
سلمان خان
گشان بدترین چیز برای گشان حجم مبنا هست و بیشتر به همین دلیل کمتر نگاهی جز خوده سهامداران روی گشان هست. الانم که وضعیت کلی بورس بحرانی شد گشان جای خود
-
Khatereh Roshan
شساخت باحساب 7500 قیمت سهم ازسال 99 سهم رشدی نداشته