جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
امید بازوکار | omid1572
۱۳:۵۰:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

شستا سلام کسانی که توی اپشن وارد میشن باید همه چی رو در نظر بگیرین بالا پایین زیاد داره میبینی توی یه معامله کل سود رو از دست میدی اولا باید مطالعه کنی و استراتژی داشت دوما یهو کل پولتو نیار توی معامله من خودم وقتی اینها رو فهمیدم که دیگه دیر شده بود. حالا پول میره بدرک حداقل زیاد تو فکر نرو یدفعه سکته رو میزنی دیگه اونو کی میخواد درست کنه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار