جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
shahrokh | shahrokh33
۱۳:۵۰:۲۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#وبملت یه سری دوستان میگن چرا این سهم 77 تومن سود ساخته مگه قراره همش رو تقسیم کنه 10 درصد رو تقسیم میکنه اونم میشه نزدیک 8 تومن هر سهم

لیست اخبار