فزر نوشتن 56درصد ولی من تقسیم میکنم میشه 50درصد🥴
-
Aydin
اهرم امروز تمامی اهرمی ها در نیم ساعت اول معاملات قفل صف فروش میشن
-
hamed
غگل وقتی سود پرداختی رو روز بازگشایی از قیمت سهم کم میکنن اسمش سود نیست! نقد کم میکنن و چند ماه بعد نسیه پس میدن!
-
علی آقا
فباهنر مگر نمیگم کی تاریخ مجمع فباهن. هست تا تقسیم سود کنه واز ارزش سهم هم به اندازه تقسیم سودش ریزش کنه…زود جواب بدید
-
افشین ۳۴۷۴۰
#وگردش سلام در بلندمدت وگردش قیمت هر سهمش چقدر می شه؟! البته بلندمدت یعنی نهایت دو سال
-
وبملت وبملت انشالله بعد از دادن فرصت خرید و لبریز کردن وضع مالی به قله صعود خواهد کرد و رقیبان خود را حذف میکند
-
اهرم امروز همه پولهای صندوق طلا میاد اهرم 🚀🚀
-
بورس۲۴ | Bourse24
سیگنال خرید در نمادهای عقب مانده؛ وقتی ارزش ذاتی با قیمت بازار فاصله می گیرد در شرایطی که بازار به دنبال لیدرهای تازه برای صعود می گردد، نام هایی مثل وبصادر، تاپیکو، شستا و فارس بیش از همیشه در کانون توجه قرار گرفته اند؛ نمادهایی که پشت سر خود دارایی های سنگین، اخبار بنیادی اثرگذار و چشم انداز سوداوری قدرتمند دارند. از بانک ها تا پتروشیمی ها و حتی خودرویی های جا مانده، نشانه ها از یک چرخش جدی نقدینگی به سمت سهم های ارزنده و خبرمحور حکایت دارد. https://www.bourse24.ir/news/358784/
-
asghar rhi
خزامیا فعلا خرید نه رو 98 تومن خرید بزنید .ک شاخص هم اصلاح کنه .
-
بتا سهم
#دتوزیع در فروردین 53814 میلیارد ریال فروش داشت اردیبهشت در یک فروش عجیب این عدد 82456 میلیارد ریال بوده و خرداد 78768 میلیارد ریال بود 3 ماهه 215039 میلیارد ریال فروش داشت کل سال قبل 434120 میلیارد ریال بود نزدیک به 2.5 برابر میانگین سال قبل
-
فزر بروطلاین وتترودلاروببین