#وسنا 1 نفر حقیقی 3.67 میلیارد خرید زد تنهایی نشسته بود سرخط
-
amin
#کاما با 100 تومن سود , p/e میشه 3.1. عجیب بود که با این p/e امروز صف خرید نبود مگه چند تا سهم بهتر از این داریم ؟
-
سصوفی توی چند سال اخیر سصوفی توی p/e های خیلی بالاتر هم معامله میشد ولی الان دیگه بازار بالای 5 رو نگه نمیداره و عرضه میکنه ،خب خیلی ازنمادها اینطوری شدند ولی خیلی نمادها هم با p/e حدود 10 هنوز معامله میشن و خریدار دارند ، نباید وضعیت صنعت سیمان با این مطالبات کم و حاشیه سود بالا و فروشهای نقدی اینطوری باشه
-
محمد حسینی
فزر افزایش سرمایه زیر 200 درصد سریع باز میشه، چون نیاز به ثبت افزایش سرمایه نیست بعدم تایید سازمان بورس مونده، بعدش اطلاعیه مجمع افزایش سرمایه میاد، بعدش فزر باز میشه
-
مهدی حسنی
#جم 1800تومن در بلند مدت
-
کانال حاج علی
📊📈 بازار ارزش معاملات 34.7 همت نسبت به اوج عدد کاهش یافته ولی باز نسبت به میانگین های 20 همتی هنوز بالا هستیم و البته که در اصلاح زمانی و قیمتی فعلی ارزش معاملات خوبی حساب میشه سرانه فروش 37 درصد بیشتر 1954 میلیارد تومان خروج پول حقیقی نوسان ورود و خروج پول حقیقی هم مشخصا به خاطر دو دل بودن بازار هست پول نوسانی درگیر نوسانات منفی و مثبت روزانه س 50 درصد مثبت و 50 درصد منفی 13.5 همت صف خرید و 4.2 همت صف فروش باقی مانده پایان بازار وبملت در حال اصلاح و تشکیل یک سه موجی اصلاحی هست فملی فردا به سطح فیبو حمایتی 236 همین حرکت اخیر خودش میرسه اصلاح فعلا داره ارام انجام میشه و نشانه خوبی هست مثلا در اصلاح فملی شاهد کاهش حجم معاملات هستیم و صف فروش سنگینی را تا الان شاهد نبودیم پالایشی ها تعدادی اخر وقت عرضه شدند ولی نصفشون عملا صف خرید موندند فردا باز عرضه ها میتونه ادامه پیدا کنه نیمه دوم دوشنبه بازار میتونه شرایط متفاوتی داشته باشه روند کلی هنوز هم صعودی هست ولی اصلاح فعلی هنوز در گروه ها و سهم های مختلف میتونه جداگانه و متفاوت باشه سهم ها تا محدوده های فیبویی 236 تا 382 همین موج صعودی میتونن اصلاح داشته باشن و بعد حرکت بعدی صعودی را بعد تکمیل این اصلاح شروع کنند… بعضی گروه ها و صنایع زودتر شروع کردند مثل فملی و وبملت و زودتر هم تمام میکنند و بعضی هنوز وارد اصلاح هم نشده اند و بعضی هم که اصلا حرکتی نداشتند… 06.04.1405
-
قاسم هاشمی
ثشاهد الاکلنگ که سوار نشدید، خب تو کفها میانگین میزدید به اولین قله که فکر میکردید میتونه اصلاح بده که میرسید فقط همون نقداری که در کف خریده بودید رو میفروختید مجدد که اصلاح زد میخریدید مجدد در قله همون مقدار رو میفروختید اینجوری خم میانگین خریدتون کم میشد هم نوسان گرفته بودید و سود کرده بودید هم تعداد بیشتری یهام میخریدید نه اینکه سهم داره صعود میکنه طرف میگه 40% در ضررم ، خب برادر من یکم خرید بزن بالاتر همون مقدار رو بفروش سود کن میانگینتم کم شه
-
غکورش سهمی که با افزایش قیمت روغن گرد و خاک زیادی کرد اما اون هم به نقطه حساسی نزدیک شده احساسی تصمیم نگیرید تا اصلاح سهم نصیب شما نشود
-
وساپا کمتر از یک ماه دیگه قبمت وساپا بین 1000تا 1400 تومان! حالا گزارش سه ماهه اول و مقدار EPS بیاد مجمع و بازگشایی بعدش واگذاری و منافع و افشا بعدش همه تا یک ماه دیگه! و شرایط ارام کشور
-
چنوپا چه تعداد سهام دست بقیه سهامداران هست 34ملیون برگه
-
فملی سلام چندروز بسته میمونه برا مجمع؟؟