جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| thereturn
۲۳:۳۸:۴۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

سصوفی توی چند سال اخیر سصوفی توی p/e های خیلی بالاتر هم معامله میشد ولی الان دیگه بازار بالای 5 رو نگه نمیداره و عرضه میکنه ،خب خیلی ازنمادها اینطوری شدند ولی خیلی نمادها هم با p/e حدود 10 هنوز معامله میشن و خریدار دارند ، نباید وضعیت صنعت سیمان با این مطالبات کم و حاشیه سود بالا و فروشهای نقدی اینطوری باشه

لیست اخبار