جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
قاسم هاشمی | gh13581358
۲۳:۳۷:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

ثشاهد الاکلنگ که سوار نشدید، خب تو کفها میانگین میزدید به اولین قله که فکر میکردید میتونه اصلاح بده که میرسید فقط همون نقداری که در کف خریده بودید رو میفروختید مجدد که اصلاح زد میخریدید مجدد در قله همون مقدار رو میفروختید اینجوری خم میانگین خریدتون کم میشد هم نوسان گرفته بودید و سود کرده بودید هم تعداد بیشتری یهام میخریدید نه اینکه سهم داره صعود میکنه طرف میگه 40% در ضررم ، خب برادر من یکم خرید بزن بالاتر همون مقدار رو بفروش سود کن میانگینتم کم شه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار