📊📈 بازار ارزش معاملات 34.7 همت نسبت به اوج عدد کاهش یافته ولی باز نسبت به میانگین های 20 همتی هنوز بالا هستیم و البته که در اصلاح زمانی و قیمتی فعلی ارزش معاملات خوبی حساب میشه سرانه فروش 37 درصد بیشتر 1954 میلیارد تومان خروج پول حقیقی نوسان ورود و خروج پول حقیقی هم مشخصا به خاطر دو دل بودن بازار هست پول نوسانی درگیر نوسانات منفی و مثبت روزانه س 50 درصد مثبت و 50 درصد منفی 13.5 همت صف خرید و 4.2 همت صف فروش باقی مانده پایان بازار وبملت در حال اصلاح و تشکیل یک سه موجی اصلاحی هست فملی فردا به سطح فیبو حمایتی 236 همین حرکت اخیر خودش میرسه اصلاح فعلا داره ارام انجام میشه و نشانه خوبی هست مثلا در اصلاح فملی شاهد کاهش حجم معاملات هستیم و صف فروش سنگینی را تا الان شاهد نبودیم پالایشی ها تعدادی اخر وقت عرضه شدند ولی نصفشون عملا صف خرید موندند فردا باز عرضه ها میتونه ادامه پیدا کنه نیمه دوم دوشنبه بازار میتونه شرایط متفاوتی داشته باشه روند کلی هنوز هم صعودی هست ولی اصلاح فعلی هنوز در گروه ها و سهم های مختلف میتونه جداگانه و متفاوت باشه سهم ها تا محدوده های فیبویی 236 تا 382 همین موج صعودی میتونن اصلاح داشته باشن و بعد حرکت بعدی صعودی را بعد تکمیل این اصلاح شروع کنند… بعضی گروه ها و صنایع زودتر شروع کردند مثل فملی و وبملت و زودتر هم تمام میکنند و بعضی هنوز وارد اصلاح هم نشده اند و بعضی هم که اصلا حرکتی نداشتند… 06.04.1405
-
سهام دوست
تولید خرداد با اردیبهشت برابر می باشد ولی کپشیر در خرداد نصف تولید رو فروخته احتمالا نگه داشته ماه بعد با گرفتن افزایش نرخ سود بیشتری رو نصیب سهامداران بکنه مبارک سهامداران صبور کپشیر
-
Dreng_Bourse
تابلوی امروز #چدن و معرفی قبل: https://t.me/Dreng_Bourse/8016 هدف اول رو زد میره برای 250 https://t.me/Dreng_Bourse/8018
-
Amir
#شپلی شپلی نوشته میشه شاهپلی خونده میشه💪
-
اخبار شرکتها و مجامع
#پلوله | بازگشت قدرتمند به سوداوری؛ گاز لوله پس از یک سال زیان ده، سودساز شد صورت های مالی 12 ماهه تولیدی گاز لوله از یک تغییر مهم در عملکرد این شرکت حکایت دارد؛ جایی که پلوله پس از ثبت زیان در سال گذشته، امسال موفق به بازگشت به سوداوری شده است. بر اساس صورت های مالی حسابرسی نشده، پلوله در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 152 ریال سود به ازای هر سهم شده؛ این در حالی است که شرکت در سال گذشته 111 ریال زیان به ازای هر سهم گزارش کرده بود که نشان دهنده چرخش کامل عملکرد عملیاتی شرکت است. سود خالص شرکت نیز به 174 میلیارد ریال رسیده و بازگشت به مسیر سودسازی را تایید می کند. از سوی دیگر، در صورت های مالی تلفیقی، سود خالص گروه به 99 میلیارد ریال رسیده که نسبت به سال گذشته 24 درصد رشد داشته و بیانگر بهبود عملکرد مجموعه شرکت های زیرمجموعه است. گزارش سالانه پلوله با خروج از زیان، بازگشت به سوداوری و رشد سود تلفیقی یکی از گزارش های امیدوارکننده این شرکت در سال های اخیر محسوب می شود و می تواند نقطه عطفی در روند عملکرد ان باشد. @akhbar_majame
-
Dreng_Bourse
#چدن 🔵 صورت مالی سالیانه ی حسابرسی نشده؛ ✅ سود سال مالی 467 ریال قیمت روز 2340 ریال قیمت به سود (P/E) 5 ارزش بازار 4/7 همت ◀️ سود سال مالی 1403، 313 ریال بود.
-
دیده بان
#کگل در 193 تومان حمایت قوی دارد. و از طرفی حمایت 203 تومان را از دست داده که الان تبدیل به مقاومت شده هست یعنی کگل می تواند ببن 193 و 203 تومان بازی کند و شکست هر کدام از اینها مسیر را مشخص می کند فعلا داخل ابر کومو هست. و rsi هم زیر 50 اومده و منتظر می شویم اگر rsi به 30 رسید اضافه میکنیم در 14 تیر فرصت فروش حق تقدمها تمام می شود و اگر ابن مدت تمدید نشود می توان انتظار داشت اون روز اصلاح تمام شود. و امیدوارم این زمان را تمدید نکنند فعلا تکنیکال وضعیت مناسب ندارد ولی با مقدار 20 تا 30 درصدی که خرید داشتیم با سهم هستیم @didebanj 1405/04/07
-
علی
#وساپا بزودی به سقف قیمتی خودش میرسه
-
کانسلیم
#کرماشا در مورد طرح توسعه پرسیدن تو گزارش تفسیری گفته 85درصد پیشرفت داشته ،اینطوری که بوه ها میگن تا اخر لرج 7 افتتاح ازمایشی میشه
-
MW
سیکتیر من چکارم خودش پیام داد
-
سیگنال طلائی
کسانی که جدید میان از این پست مطلب رو بخونن بالا چارت چندین صندوق اهرمی مثل #اهرم #نارنج_اهرم #جهش #توان #شتاب #دوایکس رو به همراه مقاومت و حمایت های کوتاه مدت و بلند مدت گذاشتم این چارت ها چندین نکته مهم دارن چند روز پیش چارت #شاخص_کل رو هم گذاشتم و نوشتم انتظار یک منفی در قالب پولبک به مقاومت مهم شکسته شده دارم و مجدد انتظار رشد صندوق های اهرمی هم تقریبا یک وضعیت شبیه به هم دارن ، از ابر کومو رو به بالا خارج شدن ولی به مقاومت های مهمی رسیدن و چنانچه موفق به شکست مقاومت های اشاره شده نشن ، انتظار یک اصلاح کوتاه مدت تا ابر کوموی قرمز رنگ هست و از اونجا مجدد برن برای رشد اصلی صندوق های اهرمی برخی دارای حباب مثبت یا نزدیک به صفر هستن مثل #نارنج_اهرم و برخی دارای حباب منفی بیشتر حتی تا 12 درصد هستند مثل #اهرم و #جهش و #شتاب پس اونهایی که حباب منفی بیشتری دارند به مرتب کم ریسک تر از صندوق های هستند که حباب مثبت یا نزدیک به صفر دارند من هم حمایت های کوتاه مدت رو نوشتم و هم بلند مدتی و الزاما شاید به اونا نرسه ولی اگر به هر دلیل اصلاح ادامه دار شه بعیده دیگه زیر حمایت های بلند مدتی بره خرید این صندوق ها در این محدوده پر ریسک هست مگر اینکه موفق بشن مقاومت مهمی که نوشتم بشکنن و بالای اون تثبیت بدن و اینجا حتما حد ضرر داشته باشید و در صورت فعال شدن امادگی سبک کردن رو داشته باشید ( خروج کامل حتی در صورت اصلاح مد نظر ما نیست ) در صورت اصلاح تا حمایت ها حتما یکی از این صندوق ها رو به صورت پله ای وارد و در سبد خودتون داشته باشید چون در رشد اتی بازار بعد این اصلاح بیشترین سود رو خواهند داد امیدوارم تونسته باشم با این موارد به کسانی که در این صندوق ها سرمایه گزاری کردن کمکی کرده باشم بازار تحلیل داره و کسی که با تحلیل در کف وارد این سهام شده سود خیلی خوبی کرده ولی کسانی که در هر قیمت وارد هر سهمی میشن در صورت ورود به ضرر تقصیر اون رو به گردن بازار نندازن چون اصلاح هم فرایندی از مسیر صعودی سهم هست و اون اشتباه خودشه که هر جا و بدون تحلیل وارد بازار میشه #مهدی #نظر_شخصی 1405/4/6 @Golden_Signal_Link