خصدرا منم خساپا خریدم…دوستان من تا همیشه میگم خصدرا نخرید…اینده بهم میگید خدا خیرت بده
-
MI
این دو نمودار مربوط به وتجارت و فملی هست و مبدا هم از ابتدای 1400 انتخاب شده. با وجود اینکه وتجارت بازده ریالی داشته، اما حتی نسبت به درامد ثابت هم ضعیف تر عمل کرده در این 5 سال در طرف مقابل هم نمادی مثل فملی هست که هم نسبت به دلار و هم نسبت به درامد ثابت عملکرد بهتری داشته. البته بخش عمده بازده فملی نیز در طول 1 ساله گذشته بوده و قبل از ان عملکرد قابل دفاعی نداشته. @Multi_investing
-
سیاوش داوری
شگستر بهش میگن هزینه فرصت
-
رضا حاجی زاده
زدشت فروش خوبی داشته امسال من قبل ج خریدم بعد ج فروختم اشتباه کردم هم روز اول فروختم 50 میلیون بهم داد باید نگهش میداشتم
-
وبصادر درسته که وبصادر از بانکی ها جا مونده اما فروش پر حجم و خارج شدن حقوقی هایی نظیر بیمه هم بی تاثیر نبود احتمالا هم الان زیر درصدی ها در حال فروش هست اما انچه که مشخصه، تصمیم برای رشد سهم هست و تو بازار امروز که خیلی ها صف فروش بودند، تو بازار TAL هم تقاضای زیادی وجود داشت در صورتیکه بازار دچار پنیک نشه، وبصادر این پتانسیل رو خواهد داشت که لیدر بانکی ها باشه
-
وبملت ما بلند مدتی ها با منفی های چند روزه فروش نمی زنیم. خوبی ش اینه در روند صعودی قوی هم پشت صف خرید گیر نمی کنیم.
-
stock & options
#خاور فصل قبل زیان ساخت تو بهار هم فروش معمولی و کمتر از زمستان داشته نمی دونم چطوری به چنین سود شگفت انگیزی رسیده ، امیدوارم در نهایت کام سهامدارانش خوش بشه…
-
اهرم یک نکته شاید برای برخی تلخ باشه را جسارتا عرض کنم؛ وقتی کسی میگه، نقدینگی توی حساب بورسی ام ندارم، نقد نیستم، یعنی همه سرمایه ام را درگیر معاملات کرده ام،(حتی اگه سرمایه اش مبلغ پایینی باشه)، یعنی باید بدونه و بیش از پیش به اشتباهات و همچنی رنج های معاملاتی خودش و درجازدن ها فکر کنه، به جای اینکه به دیگران توصیه کنه که چیکار کنن. یه معامله گر واقعی هیچوقت تمام سرمایه اش را حتی که تمام کاینات هم بهش تضمین بدن، درگیر معاملات نمیکنه. کاملا بی معنی است و بازتاب دهنده خیلی چیزها از جمله، طمع، امید، باور به قطعیت در بازار احتمالات، رویابافی، سریع ثروتمند شدن و…(تلخ است اما از من به دل نگیر)
-
majjjid.salehi
#شپلی خرید مجدد درصدیها
-
نیکی تحلیل | NICI Tahlil
🏆10 شرکت برتر بورس کالا در هفته منتهی به 5 تیر معرفی شدند امار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به 5 تیر بیش از یک میلیون و 711 هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش بالغ بر 41.3 هزار میلیارد تومان معامله شد. همچنین ارزش معاملات 10 شرکت برتر به بیش از 15 هزار میلیارد تومان رسید. ✔️ لینک کانال در بله 🌎 www.Nibi.ir 🆔 @Nicitahlil | نیکی تحلیل https://ble.ir/NICITahlil
-
لیدر تریدر (بورس)
🔔نتیجه سیگنال کانال VIP نام نماد: #تایرا بازدهی: حدود 27 درصد 💯با تیم لیدر تریدر بهترین بازدهی را کسب خواهید کرد ❌از سیگنال های جدید کانال VIP جا نمونید جهت اطلاع از شرایط عضویت در کانال VIP لیدر تریدر به ایدی زیر پیام دهید @ADM_Leadertrader