جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sam27299
۲۲:۲۱:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وبملت ما بلند مدتی ها با منفی های چند روزه فروش نمی زنیم. خوبی ش اینه در روند صعودی قوی هم پشت صف خرید گیر نمی کنیم.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار