وبصادر درسته که وبصادر از بانکی ها جا مونده اما فروش پر حجم و خارج شدن حقوقی هایی نظیر بیمه هم بی تاثیر نبود احتمالا هم الان زیر درصدی ها در حال فروش هست اما انچه که مشخصه، تصمیم برای رشد سهم هست و تو بازار امروز که خیلی ها صف فروش بودند، تو بازار TAL هم تقاضای زیادی وجود داشت در صورتیکه بازار دچار پنیک نشه، وبصادر این پتانسیل رو خواهد داشت که لیدر بانکی ها باشه
-
مهدیه افراشته
#شپلی خریدهای درصدی
-
سهامدار مسدود شده
#رفاه کجا ارزشگذاری شده؟ لینک بده
-
اخبار شرکتها و مجامع
#شاروم | تداوم مسیر سودسازی؛ پتروشیمی ارومیه با رشد سود وارد سال جدید شد صورت های مالی حسابرسی شده پتروشیمی ارومیه از تداوم روند مثبت سوداوری این شرکت حکایت دارد؛ به طوری که سود خالص و سود هر سهم در سال مالی 1404 نسبت به سال قبل افزایش یافته اند. بر اساس این گزارش، شاروم در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 843 ریال سود به ازای هر سهم شده که نسبت به سال گذشته 21 درصد رشد را نشان می دهد. همچنین سود خالص شرکت به 1,686 میلیارد ریال رسیده که بیانگر حفظ روند سودسازی و عملکرد باثبات شرکت در سال مالی گذشته است. گزارش سالانه شاروم با تداوم رشد سود، ثبت بیش از 1.6 هزار میلیارد ریال سود خالص و حفظ روند مثبت عملکرد، نشان می دهد شرکت همچنان در مسیر سوداوری پایدار حرکت می کند و توانسته عملکرد مناسبی را برای سهامداران به ثبت برساند. @akhbar_majame
-
اریا
#اروند عزیزم چرا فکر می کنید گزارش خوب کا راه انداز هست. ما دلخوش میشیم با خبر خوب و ممکنه کمی گره گشا باشه ولی کافی نیست. سهام دو ماه بسته بود و تولید هیچ. بازگشایی با تبلیغ و ایجاد شور حسینی بالای 40 درصد و از فردا با کله پخش زمین. بعضی ها بازارگردان عالی دارند و هنوز می تازند. خیلی ها بی صاحبند و ذلیل و درادامه روند رسیدن به نفت. اینجا تکنیکال و فاندامنتال کیلویی چند. باید دید دستور چیه و تداوم دستور تا کی هست. رک و پوست کنده قانون جنگله. حمایت داشته باشی و صاحب، زنده میمونی و بی کس و کار قطعا بلعیده میشی. خوش شانس باشیم که تا الان نبودیم، یکی بیاد از تو گل درمون بیاره. تا اون موقع حداقل داد بزنیم. زنگ بزنیم به بورس به ناظر به امور سهام، نظارت و بازرسی کشور که ورود کنند و حداقل لال قربانی نشیم. مدام زنگ بزنیم شکایت کنیم. ما نه تنها از بسته حمایتی جنگ بهره مند نشدیم،که در دام افتادیم و فریادرسی نیست.همه در یک کشتی هستیم. یا حق
-
اخبار شرکتها و مجامع
#اروند | پتروشیمی اروند با ثبت بیش از 62 هزار میلیارد ریال سود، همچنان در جمع سودسازان بزرگ صنعت صورت های مالی تلفیقی پتروشیمی اروند نشان می دهد این شرکت با وجود تعدیل سود نسبت به سال گذشته، همچنان یکی از بزرگ ترین سودسازان صنعت پتروشیمی باقی مانده است. بر اساس گزارش منتشرشده، اروند در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 5,154 ریال سود به ازای هر سهم شده است. همچنین سود خالص شرکت به 61,843 میلیارد ریال رسیده و در سطح تلفیقی نیز گروه موفق به ثبت 62,972 میلیارد ریال سود خالص شده است. اگرچه سود شرکت اصلی و سود تلفیقی به ترتیب 10 درصد و 9 درصد کمتر از سال گذشته بوده، اما حفظ سوداوری در سطح بیش از 62 هزار میلیارد ریال نشان دهنده تداوم قدرت عملیاتی و جایگاه مستحکم اروند در صنعت پتروشیمی است. گزارش سالانه اروند از تداوم سودسازی در مقیاس بزرگ، ثبت سودی فراتر از 62 هزار میلیارد ریال و حفظ جایگاه این شرکت در میان سوداورترین پتروشیمی های بازار حکایت دارد. @akhbar_majame
-
سینیور
#وبملت فردا مثبت است و بطرف صف خرید پیش خواهد رفت…
-
سینیور
#وبملت فردا مثبت است و بطرف صف خرید پیش خواهد رفت…
-
⚡️اخبار اقتصادی_سیگنال های بازار ارز وطلا
درسته میگیم زیره گرمی 18 نداریم ولی خوده گرم 18 مقاومت تشکیل داده و هدف 22 رو داریم بالای تراز مثقال 70 هستیم و حمایت کوتاه مدته 70700 زیرشو گرفته که رفتاریه نه تکنیکال دیگه میدونین بالای تراز 70… مد نظر باشه که شکست مقاومت 72 مسیره صعودی رو روان تر میکنه من منتظر یه لگ صعودی دیگه هستم پس حد سود باشه 72 پس خریدی میگیرین سمت حمایت با رعایت حد ضرر باشه الان وسط راهیم
-
فرزاد
#شلرد داشتم سوابقش بررسی میکردم شاروم هم گویا تخصصی کار کرده بود این صف خریدا تموم بشه تازه متوجه میشیم چه… زده https://www.tahlilbazaar.com/news/325785/%D8%A8%D9%87%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87%DB%8C-%D9%85%D9%86%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C
-
اخبار شرکتها و مجامع
#حخزر | جهش چشمگیر سوداوری؛ کشتیرانی دریای خزر سود خود را بیش از 2.5 برابر کرد صورت های مالی تلفیقی کشتیرانی دریای خزر از یک سال درخشان برای این شرکت حکایت دارد؛ به طوری که سود خالص و سود تلفیقی هر دو رشد بیش از 150 درصدی را به ثبت رسانده اند. بر اساس گزارش منتشرشده، حخزر در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 1,011 ریال سود به ازای هر سهم شده که نسبت به سال گذشته 152 درصد افزایش داشته است. همچنین سود خالص شرکت به 12,745 میلیارد ریال رسیده و در سطح تلفیقی نیز سود گروه با ثبت 12,884 میلیارد ریال، 153 درصد رشد نسبت به سال گذشته را تجربه کرده است. این عملکرد نشان می دهد شرکت توانسته ضمن افزایش قابل توجه سوداوری، روند رو به رشد فعالیت های عملیاتی خود را نیز حفظ کند. گزارش سالانه حخزر با بیش از دو و نیم برابر شدن سود، ثبت نزدیک به 13 هزار میلیارد ریال سود تلفیقی و جهش چشمگیر سود هر سهم، یکی از قوی ترین گزارش های صنعت حمل ونقل دریایی را به نمایش گذاشته است. @akhbar_majame