جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| amin1979
۲۲:۲۱:۲۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وبصادر درسته که وبصادر از بانکی ها جا مونده اما فروش پر حجم و خارج شدن حقوقی هایی نظیر بیمه هم بی تاثیر نبود احتمالا هم الان زیر درصدی ها در حال فروش هست اما انچه که مشخصه، تصمیم برای رشد سهم هست و تو بازار امروز که خیلی ها صف فروش بودند، تو بازار TAL هم تقاضای زیادی وجود داشت در صورتیکه بازار دچار پنیک نشه، وبصادر این پتانسیل رو خواهد داشت که لیدر بانکی ها باشه

لیست اخبار