اهرم یک نکته شاید برای برخی تلخ باشه را جسارتا عرض کنم؛ وقتی کسی میگه، نقدینگی توی حساب بورسی ام ندارم، نقد نیستم، یعنی همه سرمایه ام را درگیر معاملات کرده ام،(حتی اگه سرمایه اش مبلغ پایینی باشه)، یعنی باید بدونه و بیش از پیش به اشتباهات و همچنی رنج های معاملاتی خودش و درجازدن ها فکر کنه، به جای اینکه به دیگران توصیه کنه که چیکار کنن. یه معامله گر واقعی هیچوقت تمام سرمایه اش را حتی که تمام کاینات هم بهش تضمین بدن، درگیر معاملات نمیکنه. کاملا بی معنی است و بازتاب دهنده خیلی چیزها از جمله، طمع، امید، باور به قطعیت در بازار احتمالات، رویابافی، سریع ثروتمند شدن و…(تلخ است اما از من به دل نگیر)
-
وال استریت
#شمواد از فردا دنبال شپلی باشین و بعد از افت قیمت باید مجدد برگشت به این سهم فیبو اصلاحی رو دوستان چک کنن میفهمن من چی میگم بهشون پرسود باشین
-
تبدیل تهدید به فرصت
نکته مهم بازار بورس : شاهد میشه شاخص کل بخواد یه اصلاح نسبی رو « کوچک» شاهد باشه و بعد حرکات خودش رو به بالا اغاز کنه و بعدش وقت خروج … در اصلاح نباید هایی مانند فملی که پشتوانه مس و برکت در صنعت دارویی و اقلام خوراکی خشکباری میتوانند جذاب باشند
-
کانال۳۶۱درجه با کمترین خطا
#بنو | بیمه تجارت نو با جهش 526 درصدی سود خالص، یکی از درخشان ترین گزارش های صنعت بیمه را منتشر کرد صورت های مالی حسابرسی شده بیمه تجارت نو از یک تحول جدی در سوداوری شرکت حکایت دارد؛ به طوری که همزمان با افزایش سرمایه، سود خالص شرکت بیش از 6 برابر شده است. بر اساس این گزارش، بنو در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 و پس از افزایش سرمایه 150 درصدی، موفق به تحقق 5,253 میلیارد ریال سود خالص شده که نسبت به سال گذشته 526 درصد رشد را نشان می دهد. با توجه به تغییر سرمایه، مهم ترین معیار ارزیابی عملکرد شرکت رشد سود خالص است. با این حال، شرکت توانسته 350 ریال سود به ازای هر سهم نیز محقق کند که بیانگر حفظ توان سودسازی پس از افزایش سرمایه است. گزارش جدید بنو از رشد کم سابقه سود، تقویت چشمگیر عملکرد عملیاتی و عبور موفق از افزایش سرمایه حکایت دارد؛ عملکردی که این شرکت را در زمره برترین گزارش های مالی صنعت بیمه قرار می دهد.
-
اخبارمهم 🌺اقتصاد و بورس
#دتولید هفتگی دتولید چیشد دقیق طبق تحلیل رفت تا محدوده 3320ریال و متوقف شد تا اینجا اوکی الانم میبینید هنوز درگیر روند نزولی بلند مدت خودشه اما بازم میگم پتانسیل شکستشو داره همچنین بالای سقف ابر هفتگی امده و مهمه کندل این هفته نیز بالاش تثبیت بشه اما همچنان احتمال اون پولبکی ک تو تحلیل قبلی میبینید هست ک فرصت خرید پله ایه برا نقدیونه حدضرر 200تومن https://t.me/heyranbours
-
اخبار شرکتها و مجامع
#پاکشو | جهش سوداوری در گروه پاکشو؛ سود تلفیقی به مرز 92 هزار میلیارد ریال رسید صورت های مالی 12 ماهه گروه صنعتی پاکشو از تداوم روند قدرتمند سوداوری این هلدینگ حکایت دارد؛ به طوری که هم سود خالص شرکت اصلی و هم سود تلفیقی با رشد قابل توجهی همراه شده اند. بر اساس صورت های مالی حسابرسی نشده، پاکشو در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 870 ریال سود به ازای هر سهم شده که نسبت به سال قبل 75 درصد افزایش داشته است. سود خالص شرکت نیز با ثبت 69,621 میلیارد ریال، عملکرد مطلوب عملیاتی و مالی این مجموعه را تایید می کند. در سطح تلفیقی نیز سود خالص گروه به 91,740 میلیارد ریال رسیده که نسبت به سال گذشته 94 درصد رشد را نشان می دهد؛ رشدی که بیانگر عملکرد مناسب شرکت های زیرمجموعه و تقویت سوداوری کل گروه است. گزارش سالانه پاکشو تصویری از رشد پرقدرت سود، نزدیک شدن سود تلفیقی به 100 هزار میلیارد ریال و تداوم روند صعودی سوداوری ارایه می دهد؛ موضوعی که جایگاه این هلدینگ را در میان شرکت های سودساز بازار بیش از پیش تقویت کرده است. @akhbar_majame
-
کانال۳۶۱درجه با کمترین خطا
#کرماشا در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 6051 ریال سود به ازای هر سهم شده که نسبت به سال گذشته 134 درصد افزایش داشته است چقدر خوب کارکرده این کرماشا👏👏👏
-
ali84
#دپارس این سهم خیلی رانت دارد با همراهی ناظر دردو افشا الکی بازده سهم را رساندن 100درصد بلافاصله 50درصدش اوردن پایین بعد سهامداران حقیقی به ناظر اعتماد کنن؟انتظار داشته باشن سود سال قبل براشون نقد کنه ؟!نه نمی شود باهم همپیاله هستن مردم
-
سیگنال بورس شایان #پولهوشمند #مجامع_شرکتها #ورودپول #قدرت_خریدار #رانت #نمادبرتر #سهام_برتر
#حکشتی سرخطی بخرید و تا صف خرید هست نگهداری
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#درازک هفتگی
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#درازک ماهانه