جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| bourse-tehran
۲۲:۲۰:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

اهرم یک نکته شاید برای برخی تلخ باشه را جسارتا عرض کنم؛ وقتی کسی میگه، نقدینگی توی حساب بورسی ام ندارم، نقد نیستم، یعنی همه سرمایه ام را درگیر معاملات کرده ام،(حتی اگه سرمایه اش مبلغ پایینی باشه)، یعنی باید بدونه و بیش از پیش به اشتباهات و همچنی رنج های معاملاتی خودش و درجازدن ها فکر کنه، به جای اینکه به دیگران توصیه کنه که چیکار کنن. یه معامله گر واقعی هیچوقت تمام سرمایه اش را حتی که تمام کاینات هم بهش تضمین بدن، درگیر معاملات نمیکنه. کاملا بی معنی است و بازتاب دهنده خیلی چیزها از جمله، طمع، امید، باور به قطعیت در بازار احتمالات، رویابافی، سریع ثروتمند شدن و…(تلخ است اما از من به دل نگیر)

لیست اخبار