فزر خب دلیل اصرار حقوقی به اوردرهای سنگین امروز رو هم متوجه شدید بعد از اینکه یه شدو زد و صفش جمع شد ؟؟؟ اطلاعیه کدال هم اومد تجربه چندین ساله من بهم میگه تو روزای سرسبز بازار خیلی خوش بین نباش و تو روزای قرمز بدبین ، چیزی که من هفته قبل تو صفحه شپنا بهشون گفتم و همین طور تو صفحه فزر بازم میگم من از مدال خبر نداشتم فقط تکنیکال بهم می گفت اینجای سهم جای خوبی واسه برگشته انشالله که این خبر سبب بازگشت سهمتون بشه و اینکه دوستان در اینکه بنده نیتم نسبت بهشون همیشه صاف هست پی برده باشند یا حق موفق باشید
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#شپدیس: اصلاحیه اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای 6 ماهه منتهی به 1404/12/29 سود هر سهم: 1،188 ریال، افزایش 190 درصدی نسبت به مشابه سال گذشته ☘ @Bahar_e_Bourse
-
عقاب آسمانها
خودرو کسی میتوانه به من توضیح بدهد سهم خودرو که سهام دار سال99خریداری کرده چرا هنوز تو ضرر است بعد6سال
-
z z
شپنا فردا منفیه
-
سهامداران خساپا خودرو
چرا اینجور اذیت میکنن نامردیه بخدا فرابورس همیشه با خگستر بالا پایین میشد این چند سال الان اون 80 درصد خگستر 30 40 درصد چرا اخه
-
امیر علی ..
#خساپا #شاخص_بورس واقعا قدر سهامتون رو بدونید . بالاخره کم و بیش با تورم میره جلو…سهم ما --خساپا--- بدرد نخور کلا دیفالتش صف فروش هست بدترین حقوقی هم داره.پارسال با دلار 70 تومن قیمتش 62 تومن بود الان شده 55 تومن . باید معجزه ای بشه تا دو سه روز مثبت بشه . مدیرهای شرکت هم چون دولتی هستند فقط به فکر منافع خودشونند
-
سهامداران خساپا خودرو
اقای الهی شکیب مدیرعامل خاور پیشبینی کرده که امسال (1405) 15.7 همت یعنی معادل ارزش مارکت امروز سهم سود میسازه(1413 ریال برای هر سهم)!! ببینیم میسازه یا نه جناب الهی شکیب اگر پیشبینی شما درست دربیاد گل 3 امتیازی زدی✅ #خاور
-
سهامداران خساپا خودرو
سهام خودرو و خساپا توی بورس ایران فقط در حال کثافت کاری هستن با این اپشناشون
-
علی حسین زاده
الومینا فردا باید برگرده اگه برنگشت دیگه برنمیگرده
-
محمد سعید آجیلی
وسدید مادامی که توی بازار پایه نارنجی هستش همین شکلی اداره میشه مگه اینکه بره بازار بالاتر ظاهرا هم در نزد مسیولین وسدید انگیزه ای وجود نداره برای شفاف سازی و بازار بالاتر ارزوی بهترین ها برای همه
-
سهامداران خساپا خودرو
خساپا خودرو خگستر خاور دارم پیرم کرد