جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
سهامداران خساپا خودرو | kodroogorooop
۲۲:۰۹:۰۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

چرا اینجور اذیت میکنن نامردیه بخدا فرابورس همیشه با خگستر بالا پایین میشد این چند سال الان اون 80 درصد خگستر 30 40 درصد چرا اخه

لیست اخبار