جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
امیر علی .. | amiraliamiralis
۲۲:۰۹:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#خساپا #شاخص_بورس واقعا قدر سهامتون رو بدونید . بالاخره کم و بیش با تورم میره جلو…سهم ما --خساپا--- بدرد نخور کلا دیفالتش صف فروش هست بدترین حقوقی هم داره.پارسال با دلار 70 تومن قیمتش 62 تومن بود الان شده 55 تومن . باید معجزه ای بشه تا دو سه روز مثبت بشه . مدیرهای شرکت هم چون دولتی هستند فقط به فکر منافع خودشونند

لیست اخبار