جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد سعید آجیلی | riyhane
۲۲:۰۸:۱۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وسدید مادامی که توی بازار پایه نارنجی هستش همین شکلی اداره میشه مگه اینکه بره بازار بالاتر ظاهرا هم در نزد مسیولین وسدید انگیزه ای وجود نداره برای شفاف سازی و بازار بالاتر ارزوی بهترین ها برای همه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار