جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mohsenebrn
۲۱:۲۵:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

سصفها به امید خدا حداقل تا اخر سال با سهم هستیم بعدش با همفکری با هم و ارایه تحلیل های تکنیکال روی چارت، تصمیم می گیرم سال اینده هم با سهم بمونیم یا خیر

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار