جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Lester | lester1999
۲۲:۵۷:۴۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#وبصادر خدمات انفورماتیک یک شرکت رانتی و یادمه یه زمانی حدود سال 92 تا 93 دوتا از همکارام با اشنا بازی اونجا استخدام شدن…به خاطر انحصاری که داره حقوق ها و مزایای عجیب غریبی داره این شرکت…اون دوتا همکار من وقتی رفتن اونجا بار خودشونو بستن!!!

لیست اخبار