جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سعید پیرنیا | s.pirnya
۲۲:۵۶:۴۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فزر قدیم یادم میاد وقتی میخواستی کارگزاری ثبت نام کنی جلوت یه پرسشنامه میزاشتن که ببینند چقدر معلومات داری میخوای وارد بازار بشی حتی تو خود کارگزاری واست کلاس رایگان میزاشتن ، میخواستم بدونم الان چجوریه کسی اطلاع داره؟

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار