فملی یه اقای سامان بوده کجایی بفرمایید فردا فملی حالش چطوره رد کنم بره بازم اصلاح داره
-
اخبار شرکتها و مجامع
#شاملا | معدنی املاح ایران با ثبت فروش 6 هزار میلیارد ریالی، خرداد را فراتر از میانگین فصل به پایان رساند گزارش فعالیت ماهانه معدنی املاح ایران از تداوم روند قدرتمند رشد درامدهای عملیاتی حکایت دارد؛ به طوری که عملکرد خردادماه علاوه بر رشد قابل توجه نسبت به سال گذشته، بالاتر از میانگین دو ماه ابتدایی سال نیز ثبت شده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد شاملا در خردادماه به 6,064 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 77 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 3 ماهه شرکت به 22,252 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 134 درصد افزایش را نشان می دهد و از شتاب قابل توجه درامدهای عملیاتی خبر می دهد. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 16,188 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه حدود 8,094 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 25 درصد پایین تر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده است؛ با این حال، رشد 134 درصدی درامد تجمیعی نسبت به سال گذشته نشان می دهد شرکت همچنان در مسیر توسعه فروش و حفظ عملکرد قدرتمند خود حرکت می کند. در مجموع، گزارش جدید شاملا تصویری از رشد چشمگیر درامد، جهش قابل توجه فروش تجمیعی و تداوم عملکرد عملیاتی مطلوب ارایه می دهد که همچنان از نقاط قوت بنیادی این شرکت در سال مالی جاری محسوب می شود. @akhbar_majame
-
حمید علیزاده
بکاب بکاب قشنگ خشک شده اماده ورود پول هوشمنده ان شاالله حرکتش شروع شده میره برا 2000 فقط صبر کنید به تابلو نگاه نکنید برید دوسه ماه دیگه بیابید این میشه سهامداری اینجور سود میکنید
-
Chiko
وبملت امید به خدا فردا بر می گرده به صف خرید 🚀
-
ebad
#نبابک کف حمایتی واگرایی مثبت در rsi قیمت اخریم معامله دو درصد بیشتر از پایانی یا الگوی ساعت مهمتر از همه سهم بتا منفی هست یعنی با اصلاح شاخص رشد بهتری دارد
-
شپنا دوستان فردا تا منفی سه میره منفی شد مهلت خریده
-
ایروانی ارشد کسب وکار
موج نوشتار تحلیلی چرا خودرو لیدر بازار نیست. پالایشی ها سود سازی اهرمی دارند ونوین سود سازی اهرمی دارد خودرو فقط به دید نوسان خوب است ولی سهام ارزنده به دید کوتاه مدت میان مدت بلند خوب هستند. با صف فروش خودرو سهام ارزنده خود را نفروشید.
-
Dalvin
#بجهرم سال 96 دلار حدود 3800 تومان و تا الان 45 برابر طلا سال 96 حدود 131000 تومان و الان 123 برابر شبندر نسبت به سال 96 تا الان 158 برابر شپنا نسبت به سال 96 تا الان 127برابر فملی نسبت به سال 96 تا الان 294 برابر وبملت نسبت به سال 96 تا الان 95 برابر سصوفی نسبت به سال 96 تا الان 314 برابر خودرو نسبت به سال 96 تا الان 33 برابر واما برقی هااااا فلک زده دماوند و بمپنا نسبت به سال 96 تا الان 7 برابر بجهرم سال 98 اومده این فلک زده هیچ رشدی نداشته البته تو برقی ها بجهرم الان پی بر ای کمتر هم داره و گواهی ظرفیت های عالی واقعا عرضه رشدی به اندازه لگن ساز یعنی نداره؟ معلوم نیست کی باشه اما دولت دیگه نمیتونه این گروه را بهش تو سری بزنه. دیگه بخش خصوصی نمیاد نیروگاه بسازه البته اون خورشیدی هم بخاطر قیمت خرید برقش و اعتباری که میدن خواهان داره.
-
اهرم شستا پیشتاز اونم ضستا4044 پیشگشایش شستا فردا دیدنی فقط وفقط
-
وبملت شستا پیشتاز اونم ضستا4044 پیشگشایش شستا فردا دیدنی
-
ورنا با خبر واگذاری چندین ماهه دس به سر شدیم