کدما امروز بکاب سبک کردم رفتم خودرو صف فروش
-
عقاب آسمانها
خودرو اشغال ترین سهامهای بورسی خودروها هستند
-
شگستر زمان حلال مشکلات
-
کاما P/eیه سهم رو اینقدر پایین اوردن که نصف کمتر گروهش هست.الان که 100 تومن سود ساخته بخوان سود کمتر پخش کنند و بقیه رو افزایش سرمایه بدن حالا مثلا 90 تومن بره افزایش سرمایه یعنی p/eبشه حدود 3 که واقعا سهم خیلی جذاب تر میشه ولی به نظرم نزارن از 4 کمتر بشود. چون شاخص گروه رسیده به حمایت، پس برا p/e=6 و بالاتر خودتون رو اماده کنید. اوم موقع سهم حدود 600 به بالا تر
-
یزدان ابراهیمی
#ومعادن //
-
آنلاین بورس
#الومینا 📈 بدون توضیح همه چیز گویاست احتمالا 3.4 کندل منفی داشته باشه و بعد انفجار میشه یه سود خفن توش خوابیده بماند یادگار 1405/4/6 💰@bours_online
-
کارگزاری حافظ شعبه همدان
🔵 بررسی 100 شرکت پربازده بازار پس از جنگ 🔵 🔴 در این پست به بررسی 100 نماد پربازده بازار از چند جنبه مختلف پرداختیم تا دید بهتری از شرکت هایی که بهترین عملکرد را در این بازه 40 روزه ثبت کردند به دست اوریم. 🔵 در این بررسی به نکات جالبی برخوردیم که به تعدادی از انها اشاره میکنیم: ✅ میانگین بازدهی نمادهای بورس، کالا، انرژی و فرابورس از صنعت نهادهای مالی واسط 90% بود. ✅ گروه محصولات شیمیایی که شامل حدود 60 نماد فعال در بازار است، تنها 4 نماینده در این لیست دارد. ✅ 4 نماینده صنعت سرمایه گذاری، همگی مرتبط با 3 صنعت دارو، غذا و سیمان بودند. ✅ از 21 نماد زراعی 8 شرکت بازدهی بیش از 80% داشتند و در این لیست جای گرفتند. ✅ به جز صنایع پراقبال بازار، ولملت، قاسم، چخزر، چفیبر، خفنر، نطرین، ثغرب، ثجنوب، شساخت، حخزر، حپارسا، شمس، پلاست نمادهایی بودند که از سایر گروه های بازار به این لیست راه یافتند. @enigma_investing
-
علی
#حافرین سودهای. 500 تا 1000. تومانی. در راه است
-
امید کریمی
ومعادن با توجه به سوابق RSI این سهم،ظاهرا عادت داره بیاد تا پایین و دوباره برگرده بالا.سابقه نداشته از 50% برگرده بالا
-
کانال اتاق فکر نخبگان بورس
اهرم (D) به عنوان پرتراکنش ترین نماد و همچنین نماینده بازار سهام بروزرسانی در اخرین بروزرسانی گفته شد که انتظار میره روند صعود به سمت سقف شکنی ادامه داشته باشه که همین اتفاق هم افتاد. اما در حال حاضر… کماکان تاییدیه های صعودی برقرار هستند؛ در عین اینکه ایندکس نوسانگر به ناحیه پرریسک رسیده و اگه نقض دوم نمایان بشه، میتونیم بگیم روند صعودی در بازار حداقل برای کوتاه مدت به اتمام رسیده. دقت داشته باشید که هنوز این اتفاق نیفتاده و صرفاً یک احتمال هست، و سوی مقابلش هم اینه که نقضی رخ نده، بار دیگه (ترجیحاً تا اخر همین هفته) بازار با افزایش تقاضا همراه بشه، و نقض دوم ایندکس هم از نواحی قیمتی بالاتری اتفاق بیفته. دنبال میکنیم… هرگز توصیه به خرید و یا فروش نیست… #صرفا_نظر_شخصی @shakhesesabz 1405/04/06
-
یزدان ابراهیمی
#وبملت //