🔵 بررسی 100 شرکت پربازده بازار پس از جنگ 🔵 🔴 در این پست به بررسی 100 نماد پربازده بازار از چند جنبه مختلف پرداختیم تا دید بهتری از شرکت هایی که بهترین عملکرد را در این بازه 40 روزه ثبت کردند به دست اوریم. 🔵 در این بررسی به نکات جالبی برخوردیم که به تعدادی از انها اشاره میکنیم: ✅ میانگین بازدهی نمادهای بورس، کالا، انرژی و فرابورس از صنعت نهادهای مالی واسط 90% بود. ✅ گروه محصولات شیمیایی که شامل حدود 60 نماد فعال در بازار است، تنها 4 نماینده در این لیست دارد. ✅ 4 نماینده صنعت سرمایه گذاری، همگی مرتبط با 3 صنعت دارو، غذا و سیمان بودند. ✅ از 21 نماد زراعی 8 شرکت بازدهی بیش از 80% داشتند و در این لیست جای گرفتند. ✅ به جز صنایع پراقبال بازار، ولملت، قاسم، چخزر، چفیبر، خفنر، نطرین، ثغرب، ثجنوب، شساخت، حخزر، حپارسا، شمس، پلاست نمادهایی بودند که از سایر گروه های بازار به این لیست راه یافتند. @enigma_investing
-
بورس Ichimoku حسین فتحی زاده
این تحلیل اهرم زمانی انجام شد و محکم همه جا بیان شد که همه کارشناس ها منتظر سقوط 30% بازار سهام بودند
-
🔸 بازار بورس تهران 🔸
#اوای_بازار 🎙صدای کارشناس 📌 نرخ ارز و گزارش شرکت ها، دو محرک مهم پیش رو برای روند بازار ✅ صنعت پالایشگاهی یکی از جذاب ترین های این روزهاست. 📊 وبملت، وتجارت و ونوین جذاب ترین ها در گروه بانکی هستند. 📣نازنین خالقی، کارشناس بازار سرمایه @BazarBourseTehran
-
شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس
✅️عملکرد خیره کننده زپارس در نیمه نخست سال مالی؛ درامدها 2.5 برابر شد 🔷️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل زپارس؛شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس با انتشار گزارش عملکرد خردادماه و عملکرد تجمیعی 6 ماهه سال مالی 1405 در سامانه کدال، از ثبت درامد عملیاتی یک هزار و 557 میلیارد تومانی در نیمه نخست سال مالی جاری خبر داد؛ عملکردی که نشان دهنده تداوم روند رو به رشد فعالیت های این شرکت است. 🔸️زپارس در خردادماه نیز موفق به شناسایی 583 میلیارد تومان درامد از محل فروش محصولات شد که نسبت به ماه گذشته افزایش داشته و بیانگر شتاب گیری روند فروش در پایان فصل بهار است. بررسی عملکرد تجمیعی 6 ماهه شرکت نشان می دهد درامد عملیاتی زپارس از 612 میلیارد تومان در دوره مشابه سال گذشته به یک هزار و 557 میلیارد تومان در سال جاری رسیده و رشد چشمگیر 154 درصدی را به ثبت رسانده است. این دستاورد، حاصل برنامه ریزی هدفمند، مدیریت اثربخش فروش و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های تولیدی شرکت ارزیابی می شود. 🔸️در ترکیب درامدی شرکت، ذرت بذری 704 همچنان به عنوان محصول راهبردی زپارس نقش افرینی می کند. با حل گره 30 ماهه فروش این محصول و اتخاذ تدابیر مدیریتی موثر، درامد حاصل از فروش ذرت بذری به 681 میلیارد تومان رسید که بیشترین سهم را در سبد درامدی شرکت به خود اختصاص داده است. 🔸️رشد پایدار درامدها در کنار بهبود روند فروش محصولات، نویدبخش افق روشن تری برای زپارس و سهامداران این شرکت در ادامه سال مالی جاری خواهد بود. ✍روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ملی کشت وصنعت و دامپروری پارس، امید افرین و پاسخگو @zpars_ir http://axnegar.fahares.com/axnegar/ca43ce09f9e9587e32039af2bd1a29aeAgACAgQAAxkBCPpJeGpAMAdVM0i-1U0FTqKj9EX8Z8oZAAI6DmsbmcEBUjhEldhvFutQAQADAgADeQADPAQ.jpg
-
Jvad1998 خواجوی
فملی قیمت الان زیر 3000 تومان به والله خنده داره
-
مهدی پیروزفر
مارون من موندم ماسهامداران خرد چرا میریم توصف خرید نمادهای بسیار رشدکرده،اون موقع همین مارون بنیادی وسوداور که گزارشات خوبی هم داده رو تو کف قیمتی نمیخریم .مارون درست یکسال پیش افزایش سرمایه داد وباقیمت تعدیل شده5540باز شد،یکسال گذشته این سهم حتی پنج درصد هم رشدنکرده،نه اینکه سهم ضعیفی باشه بلکه مورد توجه سهامدارخردنیست.چرا وبه چه علت همگروهیای کوچکتر ازمارون رشدسنگین کرده ولی مارون رشدی نکرده.ایا علت بازارگردانی ضعیف سهم است یاعلل دیگر؟ منکه نمیدونم کسی میدونه،بگه
-
سعید پیرنیا
فزر 55 درصد میشه افزایش سرمایش خیلی راحته خودتون حساب کنید سرمایه جدید 8٫4 میلیارد سهم تقسیم بر 5٫4 میلیارد سهم موجود میشه 1٫5556 منهای یک کنید میشه افزایش سرمایه 55٫56 درصد قیمت باز شدن سهم هم میشه: قیمت پایانی اخرین روز معاملاتی تقسیم بر 1٫5556 راحت و اسوده
-
فرا سرمایه
خرید ادامه دار #موج در #تاصیکو و #وخارزم خرید سنگین امروز صندوق موج از صف فروش هر دو سهم تاصیکو و وخارزم
-
arastoo
#وبملت دوستان با تجربه یه سوال ؟؟ چطوری بعضی شرکتها مثل شبندر صورتهای مالی تلفیقی دارند و کدال میشود ولی بعضی شرکتها مثل وبملت صورتهای مای تلفیقی ندارند ؟؟؟؟
-
دکتر کاما کامایی
کاما سلام دوستمون لطف کردن و در گروه سهامداران کاما (باما) تحلیل تکنیکال از کاما گذاشتن این منفی ها که خورد رسید به حمایت مستحکم و برگشت جالبه تا حدود 420 تومن نگرانی نداره
-
امیرمسعود رحیمی
خودرو با اعلام منطقه ازاد شدن نوبت به نوبت در جای جای ایران، اعتقاد من به این هست که خودروساز مجبور میشه با خارجی ها جهت ارتقا محصولات قرارداد ببنده. اونوقت رشد سهام دیدن داره