جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
کانال اتاق فکر نخبگان بورس | nokhbeganeboursechanel
۲۱:۵۰:۴۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

اهرم (D) به عنوان پرتراکنش ترین نماد و همچنین نماینده بازار سهام بروزرسانی در اخرین بروزرسانی گفته شد که انتظار میره روند صعود به سمت سقف شکنی ادامه داشته باشه که همین اتفاق هم افتاد. اما در حال حاضر… کماکان تاییدیه های صعودی برقرار هستند؛ در عین اینکه ایندکس نوسانگر به ناحیه پرریسک رسیده و اگه نقض دوم نمایان بشه، میتونیم بگیم روند صعودی در بازار حداقل برای کوتاه مدت به اتمام رسیده. دقت داشته باشید که هنوز این اتفاق نیفتاده و صرفاً یک احتمال هست، و سوی مقابلش هم اینه که نقضی رخ نده، بار دیگه (ترجیحاً تا اخر همین هفته) بازار با افزایش تقاضا همراه بشه، و نقض دوم ایندکس هم از نواحی قیمتی بالاتری اتفاق بیفته. دنبال میکنیم… هرگز توصیه به خرید و یا فروش نیست… #صرفا_نظر_شخصی @shakhesesabz 1405/04/06

فالورها 903
تاثیر (Imp) 34.0
بازدید 34
لیست اخبار