اهرم (D) به عنوان پرتراکنش ترین نماد و همچنین نماینده بازار سهام بروزرسانی در اخرین بروزرسانی گفته شد که انتظار میره روند صعود به سمت سقف شکنی ادامه داشته باشه که همین اتفاق هم افتاد. اما در حال حاضر… کماکان تاییدیه های صعودی برقرار هستند؛ در عین اینکه ایندکس نوسانگر به ناحیه پرریسک رسیده و اگه نقض دوم نمایان بشه، میتونیم بگیم روند صعودی در بازار حداقل برای کوتاه مدت به اتمام رسیده. دقت داشته باشید که هنوز این اتفاق نیفتاده و صرفاً یک احتمال هست، و سوی مقابلش هم اینه که نقضی رخ نده، بار دیگه (ترجیحاً تا اخر همین هفته) بازار با افزایش تقاضا همراه بشه، و نقض دوم ایندکس هم از نواحی قیمتی بالاتری اتفاق بیفته. دنبال میکنیم… هرگز توصیه به خرید و یا فروش نیست… #صرفا_نظر_شخصی @shakhesesabz 1405/04/06
-
امیرمسعود رحیمی
خودرو با اعلام منطقه ازاد شدن نوبت به نوبت در جای جای ایران، اعتقاد من به این هست که خودروساز مجبور میشه با خارجی ها جهت ارتقا محصولات قرارداد ببنده. اونوقت رشد سهام دیدن داره
-
امین امینیان
#حافرین حق تقدم شامل سود مجمع میشه؟؟
-
تاصیکو این سهم نباید فروخت کافی سه ماه نگهداری بعد خواهی دید
-
گلدا فردا اگر شد رو سخزر تمرکز کنیم
-
نئــــوویــــو ایــــران
#اهرم 1405/04/06 انتظار دارم تا تراز های حمایتی که رو چارت مشخص شده اصلاح کنه و بعد ادامه ی مسیر @neowave_iran
-
بابک
#لکما درود من خبری ندارم ولی تابلو نشان از خرید سهم است البته فعلا خوب میخرند و کاری به مثبت و منفی سهم ندارند . و منتظرم ببینم دلیل خریدها چیست !!
-
Jvad1998 خواجوی
فملی پیشکسوت مس میگه این قیمتا مال پارساله خاطرت جمع جمع
-
بورس۲۴ | Bourse24
زنگ رقابت در بازار روی به صدا درامد؛ جزییات عرضه های تالار صنعتی در یکشنبه 7 تیر منتشر شد به گزارش بورس 24، جزییات عرضه های تالار صنعتی بورس کالای ایران برای روز یکشنبه 7 تیر 1405 منتشر شد. https://www.bourse24.ir/news/358799/
-
محسن جعفری طهرانی
خودرو یه عده اینجا کامنت گذاشتند که اگه فردا صف خرید نشد دیگه کامنت نمی زا رند الان چند روز از فردای اون روز گذشته صف خرید که نشد هیچ 4 روز که صف فروش ولی جالب بازم اون دوستان کامنت می زارن
-
اخبار فارس
•️ اوقات شرعی فردا یکشنبه 7 تیر 1405 به افق شیراز (احتیاط یک تا دو دقیقه ای لحاظ شود) 🌱وقت دعا ما رو هم به خاطر داشته باشید🌱 یاحق @akhbarfars