جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| salman1995
۲۱:۵۳:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

کاما P/eیه سهم رو اینقدر پایین اوردن که نصف کمتر گروهش هست.الان که 100 تومن سود ساخته بخوان سود کمتر پخش کنند و بقیه رو افزایش سرمایه بدن حالا مثلا 90 تومن بره افزایش سرمایه یعنی p/eبشه حدود 3 که واقعا سهم خیلی جذاب تر میشه ولی به نظرم نزارن از 4 کمتر بشود. چون شاخص گروه رسیده به حمایت، پس برا p/e=6 و بالاتر خودتون رو اماده کنید. اوم موقع سهم حدود 600 به بالا تر

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار