فمراد سلام کسی نمیدونه این جایزه ها چی شد ایا به سهم اضافه شد یا نه
-
ثشاهد این یادم رفت. باید برای رد شدن از مقاومت داینامیک 6 ساله که با قیمت 1000ت یکی شده، فروشنده نباشه یا نه؟ به هرحال یه عده باید پیاده بشن یه عده جدید سوار بشن طبیعی هست اتفاقا اگر یه کله میرفت بالا باید ترسید. حجم خوردن توی کف قیمتی یه معنی بیشتر نداره. همونطوری که حجم خوردن توی مقاومت ها معنیشو دیدین. پروسه رشد توی بورس چندساله هست همون سال 99، از سال 97 شروع شد تا تابستون 99. تازه الان که دامنه 3 درصد هست که این بیشتر طول میکشه. چارت سهم واقعا تکنیکاله حالا من خودم هم اشتباه کردم خروج نزدم رفتم تو ضرر 50 درصدی یه تایمی، مقصرش خودمم این رو یادبگیرم اول از همه روح و روان خودمون ارامش بیشتری داره. خوش باشید
-
📊 فــانـــد بورس 📈
#سرود P/E~7.9 مثل سال گذشته تولید افت داشت و 149 هزار تن تولید کرد، در حد ماه مشابه و 25% کمتر از اردیبهشت. با افت 30% مقداری فروش نسبت به اردیبهشت درامد 27% افت داشت. بهار در مجموع عالی بود و با رشد 15% تولید سیمان(510 هزار تن) درامد 116% بیشتر بود، عمدتا بخاطر رشد نرخ های صادراتی (نرخ دلار) ➖➖➖➖➖➖➖➖ 📈 @FUNDBOURS 📊
-
میدکو ایا کل 97 ریال سود را تقسیم می کند؟؟؟؟؟
-
تحلیل بنیادی و تکنیکال بورسکده
🎥 #شسپا #کارشناسی_سود در ویدیوی پست بعدی، به بررسی وضعیت بنیادی شسپا، جایگاه این شرکت به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت روانکار، ظرفیت های رشد سوداوری و مهم ترین متغیرهای اثرگذار بر عملکرد ان پرداخته ایم. ☑️ سرمایه گذاری ارزشی ㅤeskini_vi
-
تحلیل بنیادی و تکنیکال بورسکده
🎥 #شسپا در این ویدیو، نگاهی به اخرین وضعیت و تحولات صنعت روانکار داشته ایم و عوامل اثرگذار بر سوداوری، جایگاه شسپا در صنعت و ارزش بازار شرکت را بررسی کرده ایم. 🔍 همچنین با مرور مهم ترین متغیرهای عملیاتی و مالی، تلاش کرده ایم تصویری دقیق تر از وضعیت فعلی نفت سپاهان ارایه دهیم و در ادامه، به بنیاد شرکت و مفروضات سوداوری ان بپردازیم. ☑️ سرمایه گذاری ارزشی ㅤeskini_vi
-
امین
#وملی چقدر اینا نترسن و میدونن کسی توی مجمع بهشون گیر نمیده که قبل مجمع هم اینجوری سهم رو صف فروش میکنن. همش زیر سر خود شرکت کثیفه
-
Masir yab
#بالاس این چه سمی است ؟؟؟
-
ثشاهد تا فردا شب فعلا
-
ثشاهد اینجاهم دوستانی که قیمت پایین میدن 250ت این چیزا، توجه نکنید هدفشون گفتم جمع کردن سهمه
-
فزر یک دوستی دیروز پریروز میگفت افزایش سرمایه تا شهریور انجام میشه .الان متوجه میشم دوستمون راست گفته .اگه تا یک ماه دیگر مجوز از سازمان بگیره میشه مرداد و شهریور هم ثبت میشه .پرسود باشید