#وملی چقدر اینا نترسن و میدونن کسی توی مجمع بهشون گیر نمیده که قبل مجمع هم اینجوری سهم رو صف فروش میکنن. همش زیر سر خود شرکت کثیفه
-
صندوق های طلای بورس ایران
#طلا و اینکه در مورد روند بلند مدتی طلا طلا به مدت تقریبی 2 سال اصلاحی خواهد بود و بعد به مدت 4 سال با نوسانات بسیار کم رو به بالا خواهد بود ( عملا خیری داخلش نیست ) یعنی به مدت 6 سال دور سود و رشد طلا را خط بکشید. انس جهانی هم به همین صورت خواهد بود. فعلا برید متغیر های اقتصادی رو بررسی کنین تا ببینیم در اینده چه خواهد شد 😏 05/04/06 #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
mina.MT72
#شپلی حقوقی هم فروشش زیاد شده ولی ما هستیم بران عهد که بستیم و هستیم باسهم
-
شبندر یکی از بهترین سهم هاست پارسال بعد افزایش سرمایه 205 درصدی با 414 بازگشایی شد. قبلش 1200 بود. نزدیک هفت ماه گذشته دقیقا گپ قبلی رو پر کرد
-
Eco finance|موسوی|
سرخطی قوی #حکشتی #شپنا #فسبزوار #درازک #غشهداب #رمپنا #دارو #سرخطی #واچلیست 1405/5/6
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
رصد بازار 📊 نظر شخصی 💭 این بازار روی سهم های تایید شده اصلاح کمی میده و فقط منتظر گزارش های خرداده و همچنین گزارشات فصل بهار 📝 شبندر هم از روز بازگشایی بیخودی حجم میخوره 📈، اگه صف فروش بدن بازهم جذابه 🤔
-
کانال حاج علی
🔵 بررسی 100 شرکت پربازده بازار پس از جنگ 🔵 🔴 در این پست به بررسی 100 نماد پربازده بازار از چند جنبه مختلف پرداختیم تا دید بهتری از شرکت هایی که بهترین عملکرد را در این بازه 40 روزه ثبت کردند به دست اوریم. 🔵 در این بررسی به نکات جالبی برخوردیم که به تعدادی از انها اشاره میکنیم: ✅ میانگین بازدهی نمادهای بورس، کالا، انرژی و فرابورس از صنعت نهادهای مالی واسط 90% بود. ✅ گروه محصولات شیمیایی که شامل حدود 60 نماد فعال در بازار است، تنها 4 نماینده در این لیست دارد. ✅ 4 نماینده صنعت سرمایه گذاری، همگی مرتبط با 3 صنعت دارو، غذا و سیمان بودند. ✅ از 21 نماد زراعی 8 شرکت بازدهی بیش از 80% داشتند و در این لیست جای گرفتند. ✅ به جز صنایع پراقبال بازار، ولملت، قاسم، چخزر، چفیبر، خفنر، نطرین، ثغرب، ثجنوب، شساخت، حخزر، حپارسا، شمس، پلاست نمادهایی بودند که از سایر گروه های بازار به این لیست راه یافتند.
-
شپدیس این سهم هر کی میخواس بفروشه این چند وقت فروخت. اشباع فروش گرف دیگه موقع رشد
-
Vahid Sa
عیار دوستان به نظرتون صندوق عیار بهتر یا خرید طلا 24 کاریزما
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#بیوتیک تو دارویی ها گزارش خوبی داده اما گرونه P/E:11 #دزاگرس سنتیمنت مثبت داره سهامدار جدید وارد شده
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
تو بانکی ها 🏦 #وپست پشتش قرص تره 💊 به خاطر تقسیم سود نقدی 💰 برای خرید #تاصیکو و #ومعادن هم بازار به فملی نگاه می کنه 👀 هر وقت اصلاح فملی تموم بشه ✅ این دوتا سهمم رشد میکنند 📈