ثشاهد تا فردا شب فعلا
-
Dreng_Bourse
مدیرعامل #خاور پیش بینی کرده امسال تقریبا هم قیمت سهم یعنی 141 تومان!!! سود می سازه قیمت خاور 144 تومان
-
بورس .
شبندر امروز خیلی ها را پیاده کرده صف خرید ریخت بلافاصله جمع شد فردا به سختی اجازه ورود بده 🟢🟢🚀🚀🚀
-
شرکت کارگزاری بانک مسکن شعبه زنجان
🔵 بررسی 100 شرکت پربازده بازار پس از جنگ 🔵 🔴 در این پست به بررسی 100 نماد پربازده بازار از چند جنبه مختلف پرداختیم تا دید بهتری از شرکت هایی که بهترین عملکرد را در این بازه 40 روزه ثبت کردند به دست اوریم. 🔵 در این بررسی به نکات جالبی برخوردیم که به تعدادی از انها اشاره میکنیم: ✅ میانگین بازدهی نمادهای بورس، کالا، انرژی و فرابورس از صنعت نهادهای مالی واسط 90% بود. ✅ گروه محصولات شیمیایی که شامل حدود 60 نماد فعال در بازار است، تنها 4 نماینده در این لیست دارد. ✅ 4 نماینده صنعت سرمایه گذاری، همگی مرتبط با 3 صنعت دارو، غذا و سیمان بودند. ✅ از 21 نماد زراعی 8 شرکت بازدهی بیش از 80% داشتند و در این لیست جای گرفتند. ✅ به جز صنایع پراقبال بازار، ولملت، قاسم، چخزر، چفیبر، خفنر، نطرین، ثغرب، ثجنوب، شساخت، حخزر، حپارسا، شمس، پلاست نمادهایی بودند که از سایر گروه های بازار به این لیست راه یافتند. @enigma_investing
-
پارسا
بهیر امیدوارییم همین روزها رشدش استارت بخوره🤲💪💪
-
MI
این دو نمودار مربوط به وتجارت و فملی هست و مبدا هم از ابتدای 1400 انتخاب شده. با وجود اینکه وتجارت بازده ریالی داشته، اما حتی نسبت به درامد ثابت هم ضعیف تر عمل کرده در این 5 سال در طرف مقابل هم نمادی مثل فملی هست که هم نسبت به دلار و هم نسبت به درامد ثابت عملکرد بهتری داشته. البته بخش عمده بازده فملی نیز در طول 1 ساله گذشته بوده و قبل از ان عملکرد قابل دفاعی نداشته. @Multi_investing
-
سیاوش داوری
شگستر بهش میگن هزینه فرصت
-
رضا حاجی زاده
زدشت فروش خوبی داشته امسال من قبل ج خریدم بعد ج فروختم اشتباه کردم هم روز اول فروختم 50 میلیون بهم داد باید نگهش میداشتم
-
وبصادر درسته که وبصادر از بانکی ها جا مونده اما فروش پر حجم و خارج شدن حقوقی هایی نظیر بیمه هم بی تاثیر نبود احتمالا هم الان زیر درصدی ها در حال فروش هست اما انچه که مشخصه، تصمیم برای رشد سهم هست و تو بازار امروز که خیلی ها صف فروش بودند، تو بازار TAL هم تقاضای زیادی وجود داشت در صورتیکه بازار دچار پنیک نشه، وبصادر این پتانسیل رو خواهد داشت که لیدر بانکی ها باشه
-
وبملت ما بلند مدتی ها با منفی های چند روزه فروش نمی زنیم. خوبی ش اینه در روند صعودی قوی هم پشت صف خرید گیر نمی کنیم.
-
stock & options
#خاور فصل قبل زیان ساخت تو بهار هم فروش معمولی و کمتر از زمستان داشته نمی دونم چطوری به چنین سود شگفت انگیزی رسیده ، امیدوارم در نهایت کام سهامدارانش خوش بشه…