جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sajjadkh123
۲۱:۳۵:۵۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

ثشاهد این یادم رفت. باید برای رد شدن از مقاومت داینامیک 6 ساله که با قیمت 1000ت یکی شده، فروشنده نباشه یا نه؟ به هرحال یه عده باید پیاده بشن یه عده جدید سوار بشن طبیعی هست اتفاقا اگر یه کله میرفت بالا باید ترسید. حجم خوردن توی کف قیمتی یه معنی بیشتر نداره. همونطوری که حجم خوردن توی مقاومت ها معنیشو دیدین. پروسه رشد توی بورس چندساله هست همون سال 99، از سال 97 شروع شد تا تابستون 99. تازه الان که دامنه 3 درصد هست که این بیشتر طول میکشه. چارت سهم واقعا تکنیکاله حالا من خودم هم اشتباه کردم خروج نزدم رفتم تو ضرر 50 درصدی یه تایمی، مقصرش خودمم این رو یادبگیرم اول از همه روح و روان خودمون ارامش بیشتری داره. خوش باشید

لیست اخبار