#خفولا دیروز با حجم بالایی معامله شده و روی حمایت استاتیک قوی هست سیگنال خرید از منفی و صف فروش با رعایت حد ضرر زیر 1250 قیمت فعلی 1382 حمایت 1300 مقاومت 1880
-
صندوقچه بازار | StockArk
#کرازی P/E~7.1 گزارش خیلی خوبی داد. تولید در حد ماه های اخیر بود، در حالی که سال گذشته خرداد و تیر افت تولید داشته و نتیجتا تولید 40% بیشتر از ماه مشابه بود. فقط 13% فروش این ماه از موجودی بود و جهش فروش بخاطر رشد مقدار و نرخ فروش بوده. 25% فروش صادرات بوده. در مجموع بهار عالی بود و تولید 15%، مقدار فروش 115% و درامد 160% رشد داشت و عالی بود. @StockArk
-
حمید sh.s
ثشرق یا خدااا، 60 درصد ریزش پشت سرهم، خدا صبرتون بده
-
kaladade_bot
📌 معاملات #بورس_کالا و #بورس_انرژی مورخ 1405/04/06 گروه فراورده های ویژه نفتی 🔶 #نفتا: #شراز 3,000 تن با قیمت پایانی 883,975 هزار ریال و بدون رقابت 🔷 #قیر: #شپاس 25 تن با قیمت پایانی 434,738 هزار ریال و بدون رقابت 📊امار کل معاملات فراورده های ویژه نفتی حجم عرضه: 22,453 تن حجم تقاضا: 8,389 تن حجم معامله: 8,389 تن ارزش معامله: 5,327,617 میلیون ریال kaladade.ir
-
سصفها سصفها روندش از بقیه سیمانی ها جداست
-
بنیاد طلایی بنیاد طلایی
فسوژ بین 200 تا 220 احتمالا تقسیم صورت گیرد
-
kaladade_bot
📌 معاملات #بورس_انرژی مورخ 1405/04/06 گروه سایر فراورده های نفتی 🔶 #حلال: #شبریز 329 تن با قیمت پایانی 1,353,772 هزار ریال و بدون رقابت 📊امار کل معاملات سایر فراورده های نفتی حجم عرضه: 868 تن حجم تقاضا: 352 تن حجم معامله: 328 تن ارزش معامله: 445,162 میلیون ریال kaladade.ir
-
عدنان جعاوله
فزر وقتی میام واست یه ش ت کوین رو مو به مو توضیح میدم یا ده تا سهم معرفی میکنم و همگی به بار مینشینند . فزر در قبال انها برایم متفاوت نیست . برای بنده اسم شرکت مهم نیست . مهم اینه که رفتار حقوقی یا بازیگر رو بفهمی و نمودار خوانی بدانی . نمیگم چیزی میفهمم . ولی تجربه یازده ساله ی من همین هست که میگویم . تصمیم گیرنده شمایید
-
وبملت یکی از مشکلات اساسی بورس ایران حقوقی های انست چرا که هم پولشان زیاد است و هم سهمشان بعضا هر کاری دلشان بخواد با سهم می کنند و کسی هم جلو دارشان نیست بیچاره سهامداران خرد که بخواهند با انها رقابت کنند!!! البته بعضی حقوقی های خوب و منصف هم هستند که بموقع از سهم حمایت می کنند باید گشت و همراهشان شد. یک راه حل اینست که معاملات حقیقی و حقوقی از هم جدا شود صرفا نظر و تحلیل شخصی
-
اهرم فردا اهرم صف فروش بشه حبابش میشه منفی 16 مگه میشه همچین چیزی؟ پس فردا منفی 20 کلیت بازار امروز متعادل بود نه صف فروش
-
مسلم رضوی
شپنا به نظرم نوسان گرفتن و خارج و وارد شدن از شپنا اونم توی شرایطی که میدونید گزارش خوبی میده توی 405 کار درستی نیست . حتما اصلاح میده ولی خارج بشی شاید مثل این یک ماهه راه نده دیگه . این سهم 300 تومن رو هم دیده و الان اینجاست و بالاتر از نقطه اوج سال 99 . به دید بلند مدت باید شپنا خرید. نوسانگیری برای این سهم نیست