جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مسلم رضوی | razavi8771
۲۰:۲۹:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شپنا به نظرم نوسان گرفتن و خارج و وارد شدن از شپنا اونم توی شرایطی که میدونید گزارش خوبی میده توی 405 کار درستی نیست . حتما اصلاح میده ولی خارج بشی شاید مثل این یک ماهه راه نده دیگه . این سهم 300 تومن رو هم دیده و الان اینجاست و بالاتر از نقطه اوج سال 99 . به دید بلند مدت باید شپنا خرید. نوسانگیری برای این سهم نیست

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار