شپنا به نظرم نوسان گرفتن و خارج و وارد شدن از شپنا اونم توی شرایطی که میدونید گزارش خوبی میده توی 405 کار درستی نیست . حتما اصلاح میده ولی خارج بشی شاید مثل این یک ماهه راه نده دیگه . این سهم 300 تومن رو هم دیده و الان اینجاست و بالاتر از نقطه اوج سال 99 . به دید بلند مدت باید شپنا خرید. نوسانگیری برای این سهم نیست
-
سهامداران خساپا خودرو
اقای الهی شکیب مدیرعامل خاور پیشبینی کرده که امسال (1405) 15.7 همت یعنی معادل ارزش مارکت امروز سهم سود میسازه(1413 ریال برای هر سهم)!! ببینیم میسازه یا نه جناب الهی شکیب اگر پیشبینی شما درست دربیاد گل 3 امتیازی زدی✅ #خاور
-
سهامداران خساپا خودرو
سهام خودرو و خساپا توی بورس ایران فقط در حال کثافت کاری هستن با این اپشناشون
-
علی حسین زاده
الومینا فردا باید برگرده اگه برنگشت دیگه برنمیگرده
-
محمد سعید آجیلی
وسدید مادامی که توی بازار پایه نارنجی هستش همین شکلی اداره میشه مگه اینکه بره بازار بالاتر ظاهرا هم در نزد مسیولین وسدید انگیزه ای وجود نداره برای شفاف سازی و بازار بالاتر ارزوی بهترین ها برای همه
-
سهامداران خساپا خودرو
خساپا خودرو خگستر خاور دارم پیرم کرد
-
آوای آگاه
#اوای_بازار 🎙صدای کارشناس 📌 نرخ ارز و گزارش شرکت ها، دو محرک مهم پیش رو برای روند بازار ✅ صنعت پالایشگاهی یکی از جذاب ترین های این روزهاست. 📊 وبملت، وتجارت و ونوین جذاب ترین ها در گروه بانکی هستند. 📣نازنین خالقی، کارشناس بازار سرمایه 🔗برای شنیدن پادکست های تحلیلی و خبری بیشتر این لینک کلیک کنید… ava.agah.com @Agahmoshaver https://ava.agah.com/podcasts
-
می متالز | ME-METALS
🔘امار نهایی معاملات بورس کالا 🔘33 درصد محصولات فروخته شد 🔹روز شنبه 06 تیر 1405، امار نهایی بورس کالا تا ساعت 19 نشان می دهد که در مجموع 113 هزار و 134 تن محصول فولادی در تالار بورس کالای ایران عرضه شد که از این میزان 37 هزار و 167 تن، معادل 32٫85 درصد، مورد معامله قرار گرفت 🔹در این روز، 22 هزار و 840 تن شمش بلوم عرضه شد که 19 هزار و 475 تن از ان، معادل 85٫26 درصد، به فروش رسید. قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول 566 هزار و 840 ریال بود #بورس_کالا #امار_نهایی #فولادبان #می_متالز ☑️ @me_metals
-
سعید پیرنیا
فزر افزایش سرمایه 3 نوع هست: 1- از تجدید ارزیابی: هر چند سال یکبار با توجه به تورم کشور امکانات شرکت اعم از تجهیزات ، زمین و غیره مورد ارزیابی مجدد قرار میگیره تا ارزش شرکت به نرخ روز حساب بشه بعد با توجه به اینکه چند درصد نسبت به ارزش قبل افزایش پیدا کرده افزایش سرمایه میده، بهمون میزان سهام جایزه میده، در سرمایه شما تغییری ایجاد نمیشه ولی قیمت سهم پایین میاد و بقولی جذاب میشه واسه بقیه که بخوان ورود کنن 2- سود انباشته: بعضی از شرکت ها سود تقسیمی خودشونو نمیان کامل تقسیم کنند بفرض 50 درصد تقسیم میکنن مابقی می مونه واسه اینکه نخوان مالیات بدن و همچنین نقدینگی از شرکت خارج بشه میان افزایش سرمایه میدن از سود کسب شده شرکت به همون میزان کم میشه و قیمت هم پایین میاد ، سرمایه شما تغییری نمیکنه فقط سهامتون زیاد میشه 3- اورده نقدی: شرکت اعلام می کنه مثلا 100 درصد افزایش سرمایه می خوام بدم از اورده، بعد شما باید حساب کنید وقتی 100 درصد سهمتون بخواد زیاد بشه چه تعداد سهم میشه اونو ضربدر 100 تومن ارزش اسمی هر سهم میکنید پولشو باید پرداخت کنید به شرکت ، یعنی شرکت از پول شما استفاده می کنه واسه طرح توسعه خودش چیزی نداره معمولا ، این کار رو شرکت هایی می کنند که معمولا سود دهی ندارن پول هم ندارن وام هم نمیتونن بگیرن
-
سهامداران خساپا خودرو
علی من نگاه کردم به محض اینکه خودرو میخواست حرکت بزنه خساپا صف فروش سنگین می کرد و خودرو رو به زور نگه میداشت
-
حسن حیدرزاده
#پتوسعه سلام دوستان گلم شب همگی بخیر ، ما که اینهمه صبر کردیم پس باید سمج بازی دربیاریم تا حقوقی از خر شیطون پایین بیاد، اخرش بالاخره حقوقی مجبور سهم رو ول کنه که بابا بره ، فکر کنم نهایتش تا مجمع باشه و اونموقع دیگه فنرش در میره، مخلصم و به امید خدا که پرسود باشید