📌 معاملات #بورس_کالا و #بورس_انرژی مورخ 1405/04/06 گروه فراورده های ویژه نفتی 🔶 #نفتا: #شراز 3,000 تن با قیمت پایانی 883,975 هزار ریال و بدون رقابت 🔷 #قیر: #شپاس 25 تن با قیمت پایانی 434,738 هزار ریال و بدون رقابت 📊امار کل معاملات فراورده های ویژه نفتی حجم عرضه: 22,453 تن حجم تقاضا: 8,389 تن حجم معامله: 8,389 تن ارزش معامله: 5,327,617 میلیون ریال kaladade.ir
-
یزدان ابراهیمی
#ومعادن //
-
آنلاین بورس
#الومینا 📈 بدون توضیح همه چیز گویاست احتمالا 3.4 کندل منفی داشته باشه و بعد انفجار میشه یه سود خفن توش خوابیده بماند یادگار 1405/4/6 💰@bours_online
-
کارگزاری حافظ شعبه همدان
🔵 بررسی 100 شرکت پربازده بازار پس از جنگ 🔵 🔴 در این پست به بررسی 100 نماد پربازده بازار از چند جنبه مختلف پرداختیم تا دید بهتری از شرکت هایی که بهترین عملکرد را در این بازه 40 روزه ثبت کردند به دست اوریم. 🔵 در این بررسی به نکات جالبی برخوردیم که به تعدادی از انها اشاره میکنیم: ✅ میانگین بازدهی نمادهای بورس، کالا، انرژی و فرابورس از صنعت نهادهای مالی واسط 90% بود. ✅ گروه محصولات شیمیایی که شامل حدود 60 نماد فعال در بازار است، تنها 4 نماینده در این لیست دارد. ✅ 4 نماینده صنعت سرمایه گذاری، همگی مرتبط با 3 صنعت دارو، غذا و سیمان بودند. ✅ از 21 نماد زراعی 8 شرکت بازدهی بیش از 80% داشتند و در این لیست جای گرفتند. ✅ به جز صنایع پراقبال بازار، ولملت، قاسم، چخزر، چفیبر، خفنر، نطرین، ثغرب، ثجنوب، شساخت، حخزر، حپارسا، شمس، پلاست نمادهایی بودند که از سایر گروه های بازار به این لیست راه یافتند. @enigma_investing
-
علی
#حافرین سودهای. 500 تا 1000. تومانی. در راه است
-
امید کریمی
ومعادن با توجه به سوابق RSI این سهم،ظاهرا عادت داره بیاد تا پایین و دوباره برگرده بالا.سابقه نداشته از 50% برگرده بالا
-
کانال اتاق فکر نخبگان بورس
اهرم (D) به عنوان پرتراکنش ترین نماد و همچنین نماینده بازار سهام بروزرسانی در اخرین بروزرسانی گفته شد که انتظار میره روند صعود به سمت سقف شکنی ادامه داشته باشه که همین اتفاق هم افتاد. اما در حال حاضر… کماکان تاییدیه های صعودی برقرار هستند؛ در عین اینکه ایندکس نوسانگر به ناحیه پرریسک رسیده و اگه نقض دوم نمایان بشه، میتونیم بگیم روند صعودی در بازار حداقل برای کوتاه مدت به اتمام رسیده. دقت داشته باشید که هنوز این اتفاق نیفتاده و صرفاً یک احتمال هست، و سوی مقابلش هم اینه که نقضی رخ نده، بار دیگه (ترجیحاً تا اخر همین هفته) بازار با افزایش تقاضا همراه بشه، و نقض دوم ایندکس هم از نواحی قیمتی بالاتری اتفاق بیفته. دنبال میکنیم… هرگز توصیه به خرید و یا فروش نیست… #صرفا_نظر_شخصی @shakhesesabz 1405/04/06
-
یزدان ابراهیمی
#وبملت //
-
محمد
سمگا مقاومت فردا ش مهمه، شاید کمی درجا بزنه خسته نشین، صعود در راهه
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#شپدیس برام جالب بود امروز علیرغم فروش حدود 60 درصدی حقوقی ،ورود پول 185 میلیاردی داشته و علیرغم قدرت خریدار پایین، نسبت سرانه خرید هوشمند تقریبا 2 برابر فروش هوشمند بوده است و حدود 30 درصد ارزش سهام معامله شده ورود پول هوشمند داشته… البته که بحث افزایش سوداوری بی تاثیر نیست ولی با ی جستجوی کوتاه در فضای مجازی متوجه شدم خیلی از کانال های بورسی هم شپدیس رو سیگنال کردن😉(که البته ما به این مقوله هم توجهی نداریم)
-
فولادبان (Fouladban)
🔻امار نهایی معاملات بورس کالا/ 33 درصد محصولات فروخته شد 🔹به گزارش خبرنگار فولادبان، روز شنبه 6 تیر 1405، امار نهایی بورس کالا تا ساعت 19 نشان می دهد که در مجموع 113 هزار و 134 تن محصول فولادی در تالار بورس کالای ایران عرضه شد که از این میزان 37 هزار و 167 تن، معادل 32٫85 درصد، مورد معامله قرار گرفت. 🔹در این روز، 22 هزار و 840 تن شمش بلوم عرضه شد که 19 هزار و 475 تن از ان، معادل 85٫26 درصد، به فروش رسید. قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول 566 هزار و 840 ریال بود. 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153880 #بورس_کالا #امار_نهایی گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3