جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| m9092
۲۰:۲۹:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وبملت یکی از مشکلات اساسی بورس ایران حقوقی های انست چرا که هم پولشان زیاد است و هم سهمشان بعضا هر کاری دلشان بخواد با سهم می کنند و کسی هم جلو دارشان نیست بیچاره سهامداران خرد که بخواهند با انها رقابت کنند!!! البته بعضی حقوقی های خوب و منصف هم هستند که بموقع از سهم حمایت می کنند باید گشت و همراهشان شد. یک راه حل اینست که معاملات حقیقی و حقوقی از هم جدا شود صرفا نظر و تحلیل شخصی

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار