🔰بیشترین ورود پول هوشمند ؛ پتروشیمی ؛ #تاپیکو #شاملا #بوعلی #شگل پالایشی ؛ #شپنا #شسپا #شرانل #شراز دارویی ؛ #شفا #ددانا #درازک #دالبر حمل و نقل ؛ #حکشتی #حتاید #حسینا #حتوکا سایر؛ #شستا #وگردش #وبصادر #رمپنا #غشان #سیستم #تایرا #صبا 🗓1405/04/06 @Royalbourse_ir
-
علی محمدپور
شبندر دوستان دوبار سهم شبندر فروختم هرسهمی خریدم ضرر کردم بضرر ردش کردم خداوکیلی ضررهام فقط در شبندر جبران شد این یعنی فروختن شبندر یعنی ضرر
-
مایکل مایک
اهرم از طهرم هم اگه چن روزی سود کردید نوش جان البته موقت
-
علی صفری
فملی با سلام دوستان به عنوان فردی که داخل صنایع ملی مس کار میکنه بهتون میگم که به هیچ وجه ممکن سهامتون رو مفت نفروشید شما الان طرح های توسعه صنایع ملی مس رو نگاه کنین از سونگون گرفته تا درالو و شهربابک و بزرگ بزرگشون سرچشمه به عنوان مثال همین تغلیظ 3 و 4 سرچشمه به بهره برداری برسه تولید کنسانتره مس 2 برابر میشه و خیلی طرح های عظیم دیگه خلاصه ارزشمند تر از فملی در حال حاضر پیدا نمیشه
-
mohammad hasan saadat
سباقر گزارش خرداد ماه سصوفی چطور بوده کسی میدونه؟
-
Gader
شپنا اخر سال 2000 تومان
-
سلمان خان
شپنا نمودار 5،، 6 سال قبل سلطان شپنا رو نگاه کردم چ صعودهای شارپی داشته غول صعودی بورسه 💪🥇💪
-
امید
#دشیری کی باز میشه
-
اکبر عباسی
فزر دوستان من زیر نظر یکی از اساتید کار بلد کار میکنم و گفته 30 درصد سبد رو به فزر اختصاص بدبد . البته من بیشتر خریدم . نزدبک 50 درصد . خواستم بگم روند سود سازی شرکت عالی هست دو دستی یهامتون رو بچسبید . ابن چند روز حقوقی فزر سهم رو منفی کرد تا سهام رو از افراد بی اطلاع دربیاره بعد افرایش سرمایه رو بده . مطمین باشید شرکت رانتی و سفته بازی نیست و سود سازی عالی داره
-
وگردش سال بعد اگر سود سازیش بیشتر بشه که دیگه باید رو قیمتهای 2000 تومان حساب کنید
-
F.s Ss
فملی من امروز خریدم