وگردش سال بعد اگر سود سازیش بیشتر بشه که دیگه باید رو قیمتهای 2000 تومان حساب کنید
-
عدنان جعاوله
فزر ما بعد از افزایش سرمایه میخریم و سه هفته بعد . تاکید میکنم سه فته بعد خارج میشیم . چراکه در چند هفته بعد بازگشت میکند به عدد بازگشایی حدود 7500 و سهام جایزه فشار فروش را اغاز می کند
-
فولای 38ریال سود مجمع ؟؟؟؟؟؟؟
-
Universaljoint
#فاسمین به عنوان کسی که سه ساله سهامداره این اشغال سهم شدم می گم که یک قرون هم وارد این دزدخونه نکنین . این شرکت جز اعصاب خوردی و دله دزدی چیز دیگه ای نداره… قید پولتو باید بزنی… همیشه خدا نصف سال به دلایل مختلف تعلیقه
-
Wallstreetwaves💶
سرخطی قوی #حکشتی #شپنا #فسبزوار #درازک #غشهداب #رمپنا #دارو #سرخطی #واچلیست 1405/4/6
-
بورس .
شبندر با توجه به خرید درصدیها فردا حجم خوبی خواهد خورد 🟢🟢🚀🚀
-
فرا سرمایه
عملکرد صندوق #موج در خرداد: بیشترین فعالیت روی #وخارزم و #تاصیکو بود که در اصل معادن طلا خریده که خرید خوبی محسوب میشه و فروش قابل توجهی هم نداشته . وزن سبدش بیشتر مس و طلا شده که بسیار مثبت برای این صندوق می باشد. بیشترین وزن سبد مربوط به #فملی ، #تاصیکو #ونوین می باشد. چیدمان سبد بسیار عالی و هوشمند👍 ورود جدیدی به ترکیب درصدی نداشته و خیلی علاقه نداره مثل صندوق اهرم کل بازار را شخم بزنه. و تنها #زفکا تنها نمادی بوده که از ترکیب درصدی خارج شده…
-
BAHRAMH
#سخزر با توجه به گزارشات خوب سه ماهه نسبت به فصل مشابه سال قبل، منفی های سهم بسیار ارزشمنده ،صف فروش پایدار نیست و می تونه سریعا به روند صعودی برگردد و به نظرم برای بلند مدت سهم خوبیست.1405/04/6
-
سمیرا شاهین فر
ساروم یکی از بهترین ها و ارزون ترین ها با پی بر ای 4.2
-
Ji.wave | سهام | بورس | اموزش ترید
#خودرو تحلیل قبل https://t.me/ji_wave/3478
-
باشگاه بورس
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #جهش: 🌟 هیچ خریدی نداشته ماه گذشته تقریبا . 🌟 وزن بالایی در سهام گروه دارویی داره و به همین دلیل مورد توجه بازار قرار گرفته 😄هیچ ورودی به سهام نداشته طبیعتا ❌ از #کگهر هم خارج شده. 🗓 1405/04/06