جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
اکبر عباسی | akbar-abasi
۲۰:۵۶:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فزر دوستان من زیر نظر یکی از اساتید کار بلد کار میکنم و گفته 30 درصد سبد رو به فزر اختصاص بدبد . البته من بیشتر خریدم . نزدبک 50 درصد . خواستم بگم روند سود سازی شرکت عالی هست دو دستی یهامتون رو بچسبید . ابن چند روز حقوقی فزر سهم رو منفی کرد تا سهام رو از افراد بی اطلاع دربیاره بعد افرایش سرمایه رو بده . مطمین باشید شرکت رانتی و سفته بازی نیست و سود سازی عالی داره

تعامل (Eng) 8.0
لیست اخبار