جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی صفری | alireza1424
۲۰:۵۷:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فملی با سلام دوستان به عنوان فردی که داخل صنایع ملی مس کار میکنه بهتون میگم که به هیچ وجه ممکن سهامتون رو مفت نفروشید شما الان طرح های توسعه صنایع ملی مس رو نگاه کنین از سونگون گرفته تا درالو و شهربابک و بزرگ بزرگشون سرچشمه به عنوان مثال همین تغلیظ 3 و 4 سرچشمه به بهره برداری برسه تولید کنسانتره مس 2 برابر میشه و خیلی طرح های عظیم دیگه خلاصه ارزشمند تر از فملی در حال حاضر پیدا نمیشه

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار