جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Amir000111 Amiri | amiir_bu_1300
۱۹:۲۴:۳۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

ثشرق من این سهم رو ندارم.ولی با بررسی سابقه سهم بنظرم نهایت یه منفی 3 میخوره و میاد بالا به هدف اول تقریبا 2500 تومن..یک رشد 40 تا 50 درصدی تقریبا شارپ داره.البته شرایط بازار هم مهمه

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار