جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| parrr
۲۰:۵۵:۱۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فملی وقتی به علت جنگ ریزش داشته و بعد گذشت این کدت تازه به قیمت قبل رسیده!!!!ایا دیگر معنی اصلاح معنی میده؟؟؟ما هر کالای میبینیم حباب رو به بالا داره !!!ایا بورس که دست دولت و حقوقی های وابسته هست معنی اصلاح ایا همان نوسان گیری از مردم نیست؟حباب میسازن میترکونن دوباره میسازن این چه ربطی به تحلیل. یا ارزش نماد ها داره! لطفا راهنمایی کنید منو اگر اشتباه میکنم

لیست اخبار