شپلی سلام سوپر گزارش فروش شرکت شپلی رو به دست اندر کاران ان خصوصا دکتر ایرانزاد مدیریت محترم شرکت و پرسنل خدوم شرکت و در راس ان کارگران عزیز و زحمتکش شرکت تبریک عرض می کنم این امر اتفاق نیافته مگر با وحدت و زحمات شبانه روزی این عزیزان لذا ما سهامداران خرد و کلان قدر دان انها هستیم و امیدواریم که شرکت که در ابتدای توسعه و پیشرفت روز به روز بدرخشد و ققنوس برخاسته از خاکستر اوج بگیره و قله های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح نماید باز می گویم متشکریم متشکر قدر دانیم و قدر دان موفق باشید و معید
-
ZA⛳️H⛳️RA
#شپنا یک کلاهی این چند سال سرم رفته که الان متوجه شدم..من چند سبد خانوادگی دارم..نمودار ارزش دارایی سهام ل ع نتیم روی نمایش خالص ارزش دارایی ها بوده نه روی نمایش بهای تموم شده..همیشه وقتی در یک نگاه درصد تخصیص پرتفوی و نگاه میکردم یعنی در انتهای ریزش ها سالی یکی دوبار همیشه میدیدم صنعت پالایشی و بانکی در صدر بوده،،واسه همین با اینکه همیشه تحلیل شپنا و شتران و میذاشتم و همیشه تاکید به خرید داشتم خودم شپنا هیچوقت اضافه نمیکردم چون تصور میکردم درصد پالایش و بانک در سبدم بالاترین است و میرفتم سراغ خرید صنایع دیگه..امروز با وب رفتم انلاین اگاه دیدم شپنا اخرین سهم و صنعت پالایش در سبدم کمترین وزیر 2 درصده. گیج شدم..حتی فکر کردم باگ است،گیج شدم،به پشتیبانی پیام دادم گفت فیلتر نمایش و بزار روی خالص ارزش،،ریز که شدم دیدم شپنا من 3 سال401 فقط 30 میلیون خریده بودم..وچون فیلتر نمایش روی خالص بوده و پالایشی ها رشدهای خوبی داشتند این درصد پرتفوی روی خالص دارایی متغیر ومرتب رشد میکرده..فقط خودم میدونم چقدر با همین اشتباه و بی دقتی خودم و از سودهای زیاد بی نصیب کردم..خودم و دلداری میدادم که باز خوبه اخر 404 در کف شتران خریدی..الان شتران 140 درصد درسوده اما سود شپنا این چند سال کجا و بقیه سهام کجا…همین اشتباه و روی دو سبد دیگه روی بانکی بخاطر بی دقتی داشتم..چون فیلتر روی نمایش خالص دارایی بوده و من سهم ونوین داشتم وچند ساله رشد خیلی داشته همیشه فکر میکردم 40 درصد سبدم بانکی است اما وقتی روی بهای تمام شده و خرید بزاری میبینی فقط 5 درصد بانک داشتم..که اگه دقت میکردم بی شک وزن پالایش و بانک و بارها در فرصت های ایجاد شده زیاد میکردم..باورتون میشه ،،مثلا صبا تامین من فقط 100 میلیون همون موقع ها خریدم که نهایت 100 درصد بازده داشته،،.در فملی هم همین اشتباه و داشتم سال401 فقط 11 میلیون خریدم اما الان ارزشش شده 150 و فکر میکردم یک درصد منطقی دارم..دقت کنید زمان رصد وزن صنایع و سهام فیلتر نمایش و به پولی که از ابتدا تخصیص دادین قرار بدین..نه به ارزش روز..باعث میشه یک سهم درجه یک یا صنعت درجه یک و که همیشه به همان دلایل قبل ارزش پولتون و زیاد میکنه مبلغ کم اختصاص بدین..خیلی زور داره عمر و شب و روزت و بزاری پای سهام و بعد ببینی 32 میلیونت شده 400 میلیون.چرا 300میلیونت نشه 4 میلیارد
-
hamid
#فلوله 22 درصد صورتجلسه مجمع امروز الان روی کدال هست میتونید ببینید
-
عباس شفیعی
#وتجارت اشکال در سازمان بورس میباشد. چرا و به چه علت سهم ارزنده میبایست حدود60تومان معامله شود چرا یه کف قیمتی ندارد واقعا بورس مدیریت نمی شود
-
Amir000111 Amiri
ثفارس کماکان معتقد ب ریزشم..از حوالی 1280 تا1300 به هدف اول 1000 ریزش داره.احتیاط بنظرم
-
AVA_Premium
بررسی عملکرد صندوق 〰️#اهرم: 🌟 بیشترین فعالیت در بین تمام صندوق های اهرمی را داشته و تقریبا در تمام صنایع بازار فعال بود. 😄 #نوری و #فباهنر از جمله سهامی است که به ترکیب درصدی وارد شده. ❌ و از سهامی مانند #حکشتی #وپارس #اخابر #وتوکا #ذوب از ترکیب درصدی خارج شده… ➕ جالبه که حجم سنگینی بر خلاف انتظار بازار #خودرو خرید داشته. 🗓 1405/04/06 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
As
#فصبا گزارش ماهیانش امد. اهل فن تحلیل کن
-
احسان
#شپلی سهام اینده داری است
-
تحلیل بنیادی و تکنیکال بورسکده
#ونوین P/E~4.9 با وجود ثبت بیشترین بازدهی صنعت تو پساجنگ همچنان به لحاظ بنیادی جذابه و تراز 13350 میلیاردی بهار عالی بود و حدودا 130% بیشتر از مدت مشابه. امسال می تونه 135 تومان بسازه و با لحاظ تقسیم سود 30% و قیمت 376 تومانی فعلی، بعد مجمع P/E~2.8 اینده نگر داره! StockArk
-
خپویش #خپویش با عدد 4252 میلیارد ریالی اغاز کرده است در اردیبهشت 9171 میلیارد ریال و خرداد 10166 میلیارد ریال بود و 3ماهه 23591 میلیارد ریال است این عداد که زده از ارزش مارکت بیشتر شده
-
شپنا سلام دوستان خداقوت. اروند رو رد کنم بره جاش شپنا بگیرم چون همش داره منفی 3 سنگین میده. الان وقت خوبی برای خرید شپنا هست؟؟؟