#ونوین P/E~4.9 با وجود ثبت بیشترین بازدهی صنعت تو پساجنگ همچنان به لحاظ بنیادی جذابه و تراز 13350 میلیاردی بهار عالی بود و حدودا 130% بیشتر از مدت مشابه. امسال می تونه 135 تومان بسازه و با لحاظ تقسیم سود 30% و قیمت 376 تومانی فعلی، بعد مجمع P/E~2.8 اینده نگر داره! StockArk
-
فزر لطفاً یکی از اصطلاحات مهم بازار سرمایه یعنی تله سرمایه گذاری رو هم دوستان مطلع توضیح بدن
-
ثشرق سقوط این سهم تا 1600تومن قطعیه فعلا ورود نکنید
-
stock & options
#بترانس ت ایران ترانسفو در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 690 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 110 درصد افزایش داشته است. •️ «بترانس» با سرمایه ثبت شده 90,000,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 62,112,729 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 81,902,868 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 95 درصد رشد داشته است.
-
Saeed T
شپنا فردا شپنا برای خرید راه میده. هر کی میخاد بخره فردا مثل هفته های بعد راه میده بعدش نیاد اینجا بگه چرا سرخطی میزنم نمیرسه. فردا صف میریزه ولی بعدش دوباره صف خرید میشه…
-
علی زمانی
خودرو سلام صلاح سهامداران چی بود چرا منفی شده؟
-
Hasan Malek
سصفها فعلا 90 درصد سیمانی ها دارن میوفتن تو سرازیری سصفها همون اول کار افتاد ببینیم کی میزنه رو ترمز
-
فزر سهمی که 3000 تومن سود داره چطور ریزش می کنه؟ یکی بیاد توضیح بده با اعداد
-
امین
ثشرق امروز ورود اول را زدم با 10 درصد نقدینگی انشاالله همین طور تا 10 روز در منفی ورود میزنم اینجوری هیچ ضرری وارد نمیشه پولتون را به 10 قسمت تقسیم کنید و در منفی 3 ورود بزنید بعد از افزایش سرمایه دارایی شما 3 برابر میشه
-
فردا نیوز بورس
✔️ #هجرت به ازای هر سهم 441 ریال سود تقسیم کرد. ✔️ #هانیکو به ازای هر سهم 270 ریال سود تقسیم کرد. @farda_news_boors
-
جف خان
شپنا حتما برای همه این سوال به وجود امده که چرا سلطان شپنا کل بازار بورس رو با 800 تا سهام و شاخص کل و قیمت نفت و طلا و دلار و تتر و بهره و جنگ و صلح و همه رو به هیچ جایی حساب نمیکنه ؟؟ چرا شپنا فقط به دنبال پرواز است و به جز اوج گیری در اسمان بورس ایران به چیز دیگه ای فکر نمیکنه؟؟ وقتی دلیل خیلی ساده باشد کسی باور نمیکند و همه انتظار دارند دلایل خیلی پیچیده ای پشت این قدرت سلطان شپنای ما باشد. چرا شپنای دوست داشتنی ما تمام علوم تکنیکال و تمام مقاومت ها رو یکی بعد از دیگری به سخره گرفته و همه نوسان گیران و اساتید حرفه ای تکنیکال رو هم یکی بعد از دیگری پیاده کرده است ؟؟ طبق تمام علوم فیزیکی و متافیزیکی و کلیه قوانین اقتصادی و مالی همه حتما قبول دارند که وقتی یک سهام رشد می کند پی به ای ان هم رشد میکند؟؟ ایا شپنا کلیه علوم فیزیک و اقتصاد رو نقض کرده؟؟ چرا هر چه شپنا بیشتر رشد می کند پی به ای ان ولی کمتر میشود؟؟؟ چرا هر چه شپنا بیشتر اوج میگیرد ارزنده تر میشود؟؟؟ همانطور که گفتم دلیل اینقدر ساده است و من هم هزاران بار اعلام کرده ام که دانستن ان نیاز به هیچ دانشی ندارد. به طور کاملا واضح همه دیدید که بعد از یک رشد زیاد گزارش سالانه 1404 شپنا اومد و پی به ای رو کاهش داد. دوباره میبینید که بعد از یک رشد گزارش فصل بهار می اید و پی به ای را کاهش می دهد. تقسیم سود پی به ای رو کاهش می دهد دوباره بعد از رشد گزارش فصل تابستان می اید و پی به ای رو کاهش می دهد. و احتمال بسیار زیاد تجدید ارزیابی شپنا هم در مهر ماه قیمت را دوباره رقیق می کند و دوباره جذاب بعد از رشد دوباره گزارش 9 ماهه می اید و پی به ای رو کاهش می دهد میبینید چقدر ساده است؟؟ هر چه بیشتر شپنا رشد کند ارزشمند تر خواهد شد این چرخه زیبا ادامه دارد ولی فقط برای افراد صبوری که با مثبت و منفی کاری ندارند و از مسیر لذت می برند. با ثروتمندان پیج کاری ندارم و خودشون استادن اما توصیه من به کسانی که دوست دارن شپنا ثروتمندشون کنه اینه که این رشدهای چند صد درصدی شپنا در مقابل ارزش سلطان شپنا در دو سه سال اینده فقط یه سود جزیی بیشتر نیست. و در دو سه اینده اخباری از شپنا خواهید شنید که افراد صبور به سهامداری ان افتخار خواهند کرد. با چنگ و دندان اجازه از دست دادن یک برگ از سهام باارزشتون رو ندید موفق باشید به امید شادی و ثروت...