سصوفی سصوفی و سباقر پارسال دی ماه که من میخاستم بخرم قیمتشون یکی بود .الان سباقر 22 تومن رو رد کرده ..نمیدونم چجوری دوستان میگن تا 14 تومن میاد ؟؟!!!.ارزش سهم بالاس به نظرم من زیر 18 و 17 نمیاد اگه لازم ندارید فروشنده نباشید
-
ZA⛳️H⛳️RA
#شپنا یک کلاهی این چند سال سرم رفته که الان متوجه شدم..من چند سبد خانوادگی دارم..نمودار ارزش دارایی سهام ل ع نتیم روی نمایش خالص ارزش دارایی ها بوده نه روی نمایش بهای تموم شده..همیشه وقتی در یک نگاه درصد تخصیص پرتفوی و نگاه میکردم یعنی در انتهای ریزش ها سالی یکی دوبار همیشه میدیدم صنعت پالایشی و بانکی در صدر بوده،،واسه همین با اینکه همیشه تحلیل شپنا و شتران و میذاشتم و همیشه تاکید به خرید داشتم خودم شپنا هیچوقت اضافه نمیکردم چون تصور میکردم درصد پالایش و بانک در سبدم بالاترین است و میرفتم سراغ خرید صنایع دیگه..امروز با وب رفتم انلاین اگاه دیدم شپنا اخرین سهم و صنعت پالایش در سبدم کمترین وزیر 2 درصده. گیج شدم..حتی فکر کردم باگ است،گیج شدم،به پشتیبانی پیام دادم گفت فیلتر نمایش و بزار روی خالص ارزش،،ریز که شدم دیدم شپنا من 3 سال401 فقط 30 میلیون خریده بودم..وچون فیلتر نمایش روی خالص بوده و پالایشی ها رشدهای خوبی داشتند این درصد پرتفوی روی خالص دارایی متغیر ومرتب رشد میکرده..فقط خودم میدونم چقدر با همین اشتباه و بی دقتی خودم و از سودهای زیاد بی نصیب کردم..خودم و دلداری میدادم که باز خوبه اخر 404 در کف شتران خریدی..الان شتران 140 درصد درسوده اما سود شپنا این چند سال کجا و بقیه سهام کجا…همین اشتباه و روی دو سبد دیگه روی بانکی بخاطر بی دقتی داشتم..چون فیلتر روی نمایش خالص دارایی بوده و من سهم ونوین داشتم وچند ساله رشد خیلی داشته همیشه فکر میکردم 40 درصد سبدم بانکی است اما وقتی روی بهای تمام شده و خرید بزاری میبینی فقط 5 درصد بانک داشتم..که اگه دقت میکردم بی شک وزن پالایش و بانک و بارها در فرصت های ایجاد شده زیاد میکردم..باورتون میشه ،،مثلا صبا تامین من فقط 100 میلیون همون موقع ها خریدم که نهایت 100 درصد بازده داشته،،.در فملی هم همین اشتباه و داشتم سال401 فقط 11 میلیون خریدم اما الان ارزشش شده 150 و فکر میکردم یک درصد منطقی دارم..دقت کنید زمان رصد وزن صنایع و سهام فیلتر نمایش و به پولی که از ابتدا تخصیص دادین قرار بدین..نه به ارزش روز..باعث میشه یک سهم درجه یک یا صنعت درجه یک و که همیشه به همان دلایل قبل ارزش پولتون و زیاد میکنه مبلغ کم اختصاص بدین..خیلی زور داره عمر و شب و روزت و بزاری پای سهام و بعد ببینی 32 میلیونت شده 400 میلیون.چرا 300میلیونت نشه 4 میلیارد
-
hamid
#فلوله 22 درصد صورتجلسه مجمع امروز الان روی کدال هست میتونید ببینید
-
عباس شفیعی
#وتجارت اشکال در سازمان بورس میباشد. چرا و به چه علت سهم ارزنده میبایست حدود60تومان معامله شود چرا یه کف قیمتی ندارد واقعا بورس مدیریت نمی شود
-
Amir000111 Amiri
ثفارس کماکان معتقد ب ریزشم..از حوالی 1280 تا1300 به هدف اول 1000 ریزش داره.احتیاط بنظرم
-
AVA_Premium
بررسی عملکرد صندوق 〰️#اهرم: 🌟 بیشترین فعالیت در بین تمام صندوق های اهرمی را داشته و تقریبا در تمام صنایع بازار فعال بود. 😄 #نوری و #فباهنر از جمله سهامی است که به ترکیب درصدی وارد شده. ❌ و از سهامی مانند #حکشتی #وپارس #اخابر #وتوکا #ذوب از ترکیب درصدی خارج شده… ➕ جالبه که حجم سنگینی بر خلاف انتظار بازار #خودرو خرید داشته. 🗓 1405/04/06 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
As
#فصبا گزارش ماهیانش امد. اهل فن تحلیل کن
-
احسان
#شپلی سهام اینده داری است
-
تحلیل بنیادی و تکنیکال بورسکده
#ونوین P/E~4.9 با وجود ثبت بیشترین بازدهی صنعت تو پساجنگ همچنان به لحاظ بنیادی جذابه و تراز 13350 میلیاردی بهار عالی بود و حدودا 130% بیشتر از مدت مشابه. امسال می تونه 135 تومان بسازه و با لحاظ تقسیم سود 30% و قیمت 376 تومانی فعلی، بعد مجمع P/E~2.8 اینده نگر داره! StockArk
-
خپویش #خپویش با عدد 4252 میلیارد ریالی اغاز کرده است در اردیبهشت 9171 میلیارد ریال و خرداد 10166 میلیارد ریال بود و 3ماهه 23591 میلیارد ریال است این عداد که زده از ارزش مارکت بیشتر شده
-
شپنا سلام دوستان خداقوت. اروند رو رد کنم بره جاش شپنا بگیرم چون همش داره منفی 3 سنگین میده. الان وقت خوبی برای خرید شپنا هست؟؟؟