جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ardaln75
۱۸:۵۴:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

سصوفی سصوفی و سباقر پارسال دی ماه که من میخاستم بخرم قیمتشون یکی بود .الان سباقر 22 تومن رو رد کرده ..نمیدونم چجوری دوستان میگن تا 14 تومن میاد ؟؟!!!.ارزش سهم بالاس به نظرم من زیر 18 و 17 نمیاد اگه لازم ندارید فروشنده نباشید

لیست اخبار