انقدر نسبت به کدال زاویه نداشته باشید به همین چند روز نگاه کنید گزارش برخی شرکت ها مثلاً #دزاگرس،#غمهرا یا #زفکا #غبهار یا برخی دیگر که همین چند روز منتشر شده به خوبی عملکرد این دسته از اطلاعات در بازار را نشان می دهد اگر قرار باشد با انرژی جدیدی مسیر تابستانه رشد بازار را طی کنیم شک نکنید انرژی از دل همین شرایط بیرون می اید جریان پول ان قدرتی که برخی تصور می کنند را ممکن است نداشته باشد اما شجاعت جریان پول می تواند از دل این گزارش ها بیرون بیاید از همین روست که از همین ابتدای تابستان و روزهای ابتدایی هفته روی این موضوع تاکید موکد داریم که انچه از دل این گزارش ها بیرون می زند خوراک روزها و هفته های اتی بازار است و معتقدیم می توان روی ان خانه ای بنا کرد که بازدهی دوباره را به دست اورد ببینید بازار طی این مدت 6 هفته عملکرد بی نظیری را داشته مهم ترین استراتژی سهامداران باید این باشد که بازدهی خوب این مدت را حفظ کرده و بازدهی جدیدی را از دل تغییرات و شرایط و تحولات بیرون بکشد بازدهی که در مرحله جدید ان سرعت قبل را نداشته و به سختی به دست خواهد امد و این سختی می تواند با کمک این گزارش ها شرایط بهتری را تجربه کند. و در نهایت جمع بندی بحث بالا و بازار و شرایط امروز این است که نمادها به نقاطی رسیدند که به مرز تعادل نزدیک شده اند بسیاری از نمادها قیمت های فعلی و شرایط سوداوری توجیه نمی کند بسیاری هم با دیتای فعلی در مرز تعادل قرار دارند انچه از این پس سره از ناسره را مشخص کرده و جریان روند بازار را تغییر می دهد چیزی جز رسیدن اطلاعات جدید و سوار شدن جریان پول روی انها نیست با این شرایط و این مسیر است که بازار می تواند فضای خوبی را تجربه کند و دوباره در مسیر مثبت قرار گیرد اما یک نکته را به ان اضافه کنیم و ان هم اینکه در مسیر جدید سرعت رشد قطعاً ان سرعت قبل نیست نحوه انتخاب نماد هم دشوارتر سخت تر و نامنظم تر خواهد بود و بار دیگر روی این موضوع تاکید داریم که صنعت محوری را از سر خود در بررسی نمادها بیرون کنید و سراغ هر سهم با ماجرا و داستان خود بروید شاید یک سهمی در گروه قطعه سازی یکی دیگر در گروه غذایی و ان یکی در گروه حمل و نقل و برق بازدهی های بهتری از حتی گروه پالایش بدهد از همین رو به نظر مهم ترین کار دور ریختن تصورات انچه تا به امروز گذشته و در پیش گرفتن مسیر تازه ترسیم شده اینده است مسیری که قطعاً می تواند با فضای فعلی شرایط خوبی را نشان دهد اما پر پیچ و خم و پر دست انداز است و باز در پایان بخش اول مهمترین توصیه این است که امیدواریم بازدهی ایجاد شده را خراب نکرده و با سرعتی نرمال بازدهی فعلی را افزایش دهید این مهم ترین هدف طی این مدت است. و اما در بخش دوم به موضوعی می پردازیم که این روزها مورد توجه بسیاری قرار گرفته و ان هم حکایت بازارهای رقیب در فضای فعلی است به قول شاعر در دوره قبل از جنگ و زمان جنگ انچه که در نظر یار خاکسار شدیم اما رقبا هم خیلی محترم نبودند و حال و روز صندوق های طلا حتی از اوراق هم عقب تر بود اما دو بازار در روزهای پس از جنگ رونق عجیبی گرفتند و ناگهان یک حرکت مسلسل وار صعودی را ثبت کرده و رها شدند یعنی بازارهای خودرو و مسکن هر چند این دو بازار را رقبای قدرتمند فعلی بازار سرمایه نمی دانیم معتقدیم صندوق های طلا و اوراق رقبای دم دست تری هستند اما به هر حال چشم بازار به انهاست. عملکرد انها اتفاقات عجیبی را نشان می دهد انها همیشه سوار بر اسب تورم و نرخ ارز بودند اما این بار نه نرخ ارز خیلی نوسان داشت و نه تورم خاص بود انچه مسیر این دو را ناگهان در یک حرکت عجیب صعودی و سپس نزولی کرد انتظارات سفته بازانه بود یعنی تحولات صنعت خودرو با شایعاتی از کاهش تولید و قلل شدن واردات به این شرایط دچار شد و از سوی دیگر مسکن هم با افزایش قیمت تمام شده اما هر دو خیلی زود متوقف شدند و حالا به نظر اولین بازارهایی که طعم افت و رکود سنگین را تجربه می کنند این دو بازار باشند هدف از گفتن این مطالب چیست هدف این است که به این موضوع برسیم به نظر اگر قرار است سر بازارها با نرخ بهره و کنترل ارز که بازار سرمایه از ان می ترسد بریده شود جای زخم رکود و کاهش بازارهای نظیر خودرو و مسکن بسیار بیشتر و عمیق تر خواهد شد چرا که رشد نوسانی و هیجانی انها عجیب تر بوده اگر قرار است سیاست ثبات ارزی و یا کاهش ارز اتفاق بیفتد قطعاً بازار طلا هم در این دام گرفتار خواهد شد و در نهایت بین همه بازارها دو بازار سرمایه و اوراق باقی می مانند که در جدال با هم پیش خواهند رفت.
-
mohamad reza
شبندر 900 تومان
-
خودرو طبق کدام الگو .برای این دو لگن ساز الگو و تحلیل معنی نداره وگرنه بهترین تحلیل را استاد. قهرمانی چند روز پیش داده بود . ضمنا هر سهمی 40 درصد افزایش نرخ شامل حالش میشد حداقل 20 روز صف خرید می بست اما این لگن ساز داره پایین پاین ها را نگاه می کنه . 40 درصد خب تصویب شد سازمان حمایت هم حمایت کرد و الان هم در حال اجرا است و فاصله قیمت کارخانه و بیرون به حداقل رسید مشکل دیگر کجاست . پس مشخص میشه اجازه نمیدهند و نخواهند داد پس لطفا الگو ها را واسه سهم های دیگر بچینید
-
فزر مگه 56 درصد نبود؟
-
تامین سرمایه امید
سود بالاتر، نقدشوندگی لحظه ای؛ گنجینه امید ایرانیان 34.5 درصدی شد 📊 صندوق سرمایه گذاری گنجینه امید ایرانیان با به روزرسانی جدید، نرخ سود موثر سالیانه خود را به 34.5% افزایش داد؛ فرصتی که در شرایط فعلی بازار، می تواند یکی از گزینه های جدی برای مدیریت نقدینگی و حفظ ارزش پول باشد. 🎯 صندوق گنجینه امید ایرانیان با ترکیب سیاست های سرمایه گذاری کم ریسک و مدیریت فعال دارایی ها، تلاش می کند بازدهی پایدار در کنار نقدشوندگی بالا ارایه دهد. ✨ مزایای صندوق گنجینه امید ایرانیان: 🔹 معاف از مالیات 🔹 بدون نرخ شکست در برداشت 🔹 امکان سرمایه گذاری با هر مبلغ 🔹 مناسب برای مدیریت نقدینگی کوتاه مدت 🔹 نقدشوندگی بالا و امکان برداشت سریع وجه 🔹 سود موثر سالیانه 34.5% با محاسبه روزشمار برای صدور و ابطال واحدهای صندوق، می توان از طریق موارد زیر اقدام نمود: • مراجعه به شعب بانک سپه • اپلیکیشن امید بانک سپه (بخش سوپرمارکت مالی) • سامانه خرید اسان (www.omidib.com/login) 📞 021-54906 🆔 @OmidInvestmentBank
-
Flower
#خبهمن پسر خوب اگر تو فکمند اشتباه کردم خریدم در خیلی از سهم های دیگه سود بسیار بالایی کردم . قدیمیای خبهمن من می شناسن من سمپاش نیستم بلکه تجربه بیش از 5 سال خبهمن بهت رایگان میدم این سهم فقط یکبار رانتی تا 300 اومد و تا امروز حوالی 220 هزاران بار از ما بی مرامهای حقوقی و بازارگردانش نوسان گرفتن من یک حقیقت دارم میگم سعی کن از تجربه دیگران استفاده کنی اینکه شما دوست داری تو خبهمن باشی باش انشاا… سود بالایی بهت بده به ما که نداد.فقط اگر زمان حرف من ثابت کرد مثل مرد بیا اینجا بگو. من میگم توی این تورم سهمی مثل خبهمن یک ریال ارزش نداره نه سود خوبی میده نه رشد خوبی میکنه این تجربه من بوده انشاا… به شما هم سود خوب هم رشد خوبی بده.
-
چکادِ بورس ( c.h.b)
#وامید در استراتژی 3-25-100 است 🔹سود محقق شده: 362 t 🔹قیمت سهم : 636 t 🔹پیشنهاد تقسیم سود هیت مدیره : 100 t 🔹پیش بینی احتمالی تقسیم سود بالای 280 t پرداخت سود22شهریور ( اطلاعیه کدال) برای اشنایی با استراتژی 3-25-100 اینجا را بخوانید @chakadbourse https://t.me/chakadbourse/7803
-
سید طاها سبزی
فمراد سلام کسی نمیدونه این جایزه ها چی شد ایا به سهم اضافه شد یا نه
-
مهرداد تبریزی
فزر پایین ترین قیمت فزر بود امروز خوش به حال کسانی که خریدن
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا فملی از صف فروش خریدن در صف خرید فروختن و فرداش اهرم 4 درصدی در صف فروش برداشتن . زیرکی هست نه اشتباه
-
دشیری انشالله فردا باز میشه