جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Flower | flower123
۱۹:۴۸:۴۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#خبهمن پسر خوب اگر تو فکمند اشتباه کردم خریدم در خیلی از سهم های دیگه سود بسیار بالایی کردم . قدیمیای خبهمن من می شناسن من سمپاش نیستم بلکه تجربه بیش از 5 سال خبهمن بهت رایگان میدم این سهم فقط یکبار رانتی تا 300 اومد و تا امروز حوالی 220 هزاران بار از ما بی مرامهای حقوقی و بازارگردانش نوسان گرفتن من یک حقیقت دارم میگم سعی کن از تجربه دیگران استفاده کنی اینکه شما دوست داری تو خبهمن باشی باش انشاا… سود بالایی بهت بده به ما که نداد.فقط اگر زمان حرف من ثابت کرد مثل مرد بیا اینجا بگو. من میگم توی این تورم سهمی مثل خبهمن یک ریال ارزش نداره نه سود خوبی میده نه رشد خوبی میکنه این تجربه من بوده انشاا… به شما هم سود خوب هم رشد خوبی بده.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار