فزر پایین ترین قیمت فزر بود امروز خوش به حال کسانی که خریدن
-
سصفها به امید خدا حداقل تا اخر سال با سهم هستیم بعدش با همفکری با هم و ارایه تحلیل های تکنیکال روی چارت، تصمیم می گیرم سال اینده هم با سهم بمونیم یا خیر
-
علیرضا
اهرم بورس در تردید رشد میکند که 40 روز پیش بود ودر خوشبینی سقوط که روز سه شنبه بود که همه امروز رو صف خرید فوق سنگین میدین 60 همتی
-
فریبرز زمانی اسکوئی
فبیرا بیمه ی نارازی
-
ف ف
ساروم راه بده 20 هزار فردا سر خط می زنم
-
حضرت حافظ💚 $$$
شستان صف فروش های اینده اعلام میکنم بخرید برای یه رشد بالای 100درصد غالبر هم زیر نظر دارم
-
Mohammad
#ساوه فردا دیگه به احتمال زیاد صف فروش ساوه هم جمع میشه مواظب سهامتون باشید
-
Economicpapers
📉📈 #واتی { Daily Time } |تحلیل درخواستی نمودار قیمتی سهام شرکت سرمایه گذاری اتیه دماوند و یک سناریو ( تحلیل درخواستی | جزییات در چارت ) توجه : بازارهای مالی دارای ریسک میباشد بنابراین مسیولیت کامل خرید و فروش با شماست | تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و هرگز توصیه به خرید و فروش نمیباشد. 🗓 تاریخ انتشار تحلیل : 1405.04.06 ♾️ در صورت نیاز تحلیل اپدیت خواهد شد .. ••• ♨️ @EBI_HAJIAHMADI HTTPS://ZIL.INK/EBI_HAJIAHMADI
-
یزدان ابراهیمی
#فزر //
-
سهامدار با ثبات
#زملارد زشگزار سه ماهه 577 میلیارد تومن فروخته مارکت ان 3 هزار میلیارد تومنه، این 622 میلیارد تومن فروخته ولی مارکت اش 2 هزار میلیارد هست. اگر 500 میلیارد تومن اورنده نقدی هم پروژه ملایر هم از ارزش مارکت زملارد کم کنیم میشه نصف زشگزا !
-
ابوالفضل حسین زاده
چکاپا 300 تومن حقوقی شروع کرد به فروش 230 گفتیم بر میگرده برنگشت هر سهمی خریده بودین 2 سال پیش امروزیا چتد روز قبل از ضرر در میومدین بدون اینکه میانگین کم کنید این سهمو میانگینم کم کردیم همش ولی هنوز 20 درصد ضررم اگه میانگین کم نمیکردم که 50 درصد بود