شستان فقط طلا و دلار
-
نرم افزار تحلیل گر بورس - دایموند
#اخابر #گزارش فروش خرداد ماه 1405 ✅ مخابرات ایران (اخابر) موفق به فروش 2086.73 میلیارد تومان در خرداد ماه 1405 شد. که نسبت به مشابه سال قبل 70.71 درصد افزایش داشت. 🔥رکورد فروش ماهانه شکسته شد. ❇️همچنین فروش کل شرکت در سال 1405به رقم 6241.49 میلیارد رسید که نسبت به مشابه سال قبل72.16 درصد افزایش یافت. 🔸تعداد سهام 960.51میلیارد 🔸پی / ای 5.97 🔸 پی / ای گروه5.67 🔸ارزش بازار 68,292 میلیارد تومان 🔻بررسی بازدهی سهام: بازدهی 14 روز: 29% بازدهی 28 روز: 56% بازدهی 42 روز: 53% بازدهی 56 روز: 27% با صرفه جویی در مصرف , به اقتصاد کشور و خانوار کمک کنیم🌷 🇮🇷@dndir
-
صندوق های طلای بورس ایران
📉 چرا طلا این روزها بازدهی گذشته را ندارد؟ بانک مرکزی معمولاً تلاش می کند نوسانات طلا را کنترل کند؛ نه اجازه جهش های شدید می دهد و نه ریزش های سنگین. چون طلا در ایران فقط یک دارایی نیست، بلکه شاخص انتظارات تورمی است. در ماه های اخیر، افت قیمت جهانی طلا و همزمان تخلیه حباب بازار داخلی باعث شد بسیاری از سرمایه گذاران بازدهی منفی تجربه کنند. از طرف دیگر، سیاست گذار هم به دلیل تبعات تورمی، اجازه نداده کاهش ارزش طلا با رشد شدید دلار جبران شود. ✅ نتیجه: طلا فعلاً بیشتر ابزار حفظ ارزش پول است تا ابزار سودسازی. اگر به دنبال بازدهی بالاتر هستید، باید فراتر از بازار طلا به فرصت های دیگر هم نگاه کنید. 💬 شما طلا را برای حفظ سرمایه می خواهید یا برای کسب سود؟ #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
جامعه معامله گران سهام
https://t.me/Samantahlil/102819 #تاپیکو را قبل خدمت دوستان عرض کرده بودم که به شدت جذاب هست. اما یک شرکت کوچکتر هلدینگ #شستا هست که به شدت پرتفوی جذابی داره و اونم #صبا هست. هم سود سال قبل شرکت ها در دلش هست هم ارزش امروز امثال #تاپیکو و #تاصیکو و #فملی که تمام صندوق ها دنبال خریدشان هستند. این وسط صبا مالک #وبملت و #وتجارت و سایر بانکی بیمه ای هاست که سنگین در پرتفوی خودشان #شبندر #شپنا و #شتران دارند پس شاید دلیل خرید سنگین اشخاص حقیقی در این نمادها امروز کمی مشخص باشه. سلامت باشید.
-
برکت لطفاً راهنمایی کنید واسه مجمع خوبه سهام برکت بخرم
-
نارنج اهرم پیشنهاد شخصی بنظر من عقل سلیم میگه بکش بیرون تصمیم با دوستان خدا بده برکت
-
گشان با گشان تا کهکشان
-
اکبر عباسی
فزر دوستان کسی اطلاع داره چند روز بسته میشه برای افزایش سرمایه
-
امیدوار
#فملی انتظار دارم اگر بازار مساعد باشد فردا فملی از حوالی 2050 برگردد و به رشدش ادامه دهد اگر نه می ریم برای عددهای حدود 1850 الی 1900 . باید دید فردا چه خواهد شد . اماده هستم برای اضافه کردن فملی
-
کایزد داشتم این سهم برای ورود بررسی می کردم هیچ نکته منفی در بنیاد و تکنیکال سهم که ندیدم هیچ بلکه همه چیز مثبته و فردا هم معاملاتشو زیر نظر دارم به نظرم کف قیمته و تازه داره استارت میزنه با هدف حوالی 600 تومن… مقاومت هایی سر راه داره ولی میرسه ایشالله به زودی
-
کانال حاج علی
خوشحالیم برای سهامداران و پرسنل پتروشیمی #زاگرس هم فروش خوبی داشته در خرداد، هم 146 هزار تن تولید ❤️ •️ شرکت پتروشیمی زاگرس طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 59,864,426 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 81 درصد رشد داشته است. •️ زاگرس طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 109,362,292 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افت داشته است.