📉 چرا طلا این روزها بازدهی گذشته را ندارد؟ بانک مرکزی معمولاً تلاش می کند نوسانات طلا را کنترل کند؛ نه اجازه جهش های شدید می دهد و نه ریزش های سنگین. چون طلا در ایران فقط یک دارایی نیست، بلکه شاخص انتظارات تورمی است. در ماه های اخیر، افت قیمت جهانی طلا و همزمان تخلیه حباب بازار داخلی باعث شد بسیاری از سرمایه گذاران بازدهی منفی تجربه کنند. از طرف دیگر، سیاست گذار هم به دلیل تبعات تورمی، اجازه نداده کاهش ارزش طلا با رشد شدید دلار جبران شود. ✅ نتیجه: طلا فعلاً بیشتر ابزار حفظ ارزش پول است تا ابزار سودسازی. اگر به دنبال بازدهی بالاتر هستید، باید فراتر از بازار طلا به فرصت های دیگر هم نگاه کنید. 💬 شما طلا را برای حفظ سرمایه می خواهید یا برای کسب سود؟ #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
فملی نان صددرصدگران شد نه 50درصد
-
علی نصرتی
سغرب با خریدهای که انجام گرفته احتمال از شنبه برگرده و برگردش عالی خواهد شد
-
🇮🇷 بوقت ایران [ بورس]
#سرود •️ شرکت سیمان شاهرود طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 6,535,695 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 66 درصد رشد داشته است. •️ سرود طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 21,298,401 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 116 درصد رشد داشته است. 🇮🇷 کانال تلگرام بوقت ایران [بورس] https://t.me/boursereall 🇮🇷 کانال بله بوقت ایران [ سیاست - اخبار جنگ] ble.ir/join/HzW18xZkWJ
-
حمیدرضا
#شلرد به نظرم جوشکاری های مجتمع را به جوشکارهای سیار بدهند دو مزیت دارد اول اینکه جوشکار سیار در کار خود تجربه دارد. دو اینکه اگر کار را خراب کرد و جوش نشتی داشت میشه یقه اش را گرفت و پولش را نداد.
-
As
#ناما ب ی روی ناما هست و هرکسی میخواد سهم خودش رو تبلیغ کنه الگی میگه تیم ناما اومده رو فلان سهم ناما بعد از تخلیه فروشنده ها ؛ادامه رالی صعود
-
شپلی سلام عرض میکنم خدمت همه شما دو نفر سهامداران محترم درصدی به ترتیب 6 میلیون 160 هزار سهم و دیگری 4 میلیون سهم خریداری کردند . خداوند به شما عزیزان خیر و برکت عنایت کند .
-
سپید تحلیل
📣لیست نماد های مناسب سرخطی برای فردا #رمپنا #حکشتی #حتاید #درازک #ونفت #ددانا @Sepid_Tahlil 📈👩💻📉
-
سید مصطفی حسینی
فزر ما که فردا هم دوباره اگر منفی شد که بعید می دونم صددرصد اضافه می کنم حواستان باشد سهام بورسی را خیلی خوب باد کردن فقط وفقط سهم فزر وصندوق های طلا وقت خرید است
-
Trading
#شفارا اقا خداییش این را یکنفر به ما یه توضیح بده هر از چند گاهی این نمودار را میزارید و میگید چارت اقای مسعود مردانی ما الان کجای این نموداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نقطه e هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
صابر حسانی
#وتوکا رفتار حقوقی این سهم و بررسی سابقه اش اینطوریه که اینقدر فشار فروش ایجاد میکنه و نمیگذاره سهم بالا بره و بعد از اینکه خودشون و دار و دستشون و با هماهنگی با صندوق گدای فولاد اقدام به زدن زیر سهم میکنن. طوریکه سهم خشک خشکه. اصفهونی ها کارشون رو توی این سهم خوب بلدند. اصلا اجازه سوار شدن نوسان گیر روی این سهم رو نمیدن تا روز موعودش برسه. تکنیکالی و بررسی روند نشون میده دارن تحرکاتی توی سهم میکنن.