جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
صندوق های طلای بورس ایران | gold_baharebourse
۲۰:۴۹:۲۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

📉 چرا طلا این روزها بازدهی گذشته را ندارد؟ بانک مرکزی معمولاً تلاش می کند نوسانات طلا را کنترل کند؛ نه اجازه جهش های شدید می دهد و نه ریزش های سنگین. چون طلا در ایران فقط یک دارایی نیست، بلکه شاخص انتظارات تورمی است. در ماه های اخیر، افت قیمت جهانی طلا و همزمان تخلیه حباب بازار داخلی باعث شد بسیاری از سرمایه گذاران بازدهی منفی تجربه کنند. از طرف دیگر، سیاست گذار هم به دلیل تبعات تورمی، اجازه نداده کاهش ارزش طلا با رشد شدید دلار جبران شود. ✅ نتیجه: طلا فعلاً بیشتر ابزار حفظ ارزش پول است تا ابزار سودسازی. اگر به دنبال بازدهی بالاتر هستید، باید فراتر از بازار طلا به فرصت های دیگر هم نگاه کنید. 💬 شما طلا را برای حفظ سرمایه می خواهید یا برای کسب سود؟ #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0

فالورها 134
تاثیر (Imp) 32.0
بازدید 32
تعامل (Eng) 9.0
لیست اخبار