جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| thealifeyzi
۲۰:۴۸:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

کایزد داشتم این سهم برای ورود بررسی می کردم هیچ نکته منفی در بنیاد و تکنیکال سهم که ندیدم هیچ بلکه همه چیز مثبته و فردا هم معاملاتشو زیر نظر دارم به نظرم کف قیمته و تازه داره استارت میزنه با هدف حوالی 600 تومن… مقاومت هایی سر راه داره ولی میرسه ایشالله به زودی

لیست اخبار